Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaringen Buycycle?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 9497
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 25 sep 2025 15:13

havana schreef: 25 sep 2025 13:53
Jans schreef: 25 sep 2025 09:38 Wat mij bevreemdt is dat het bedrijf op Trustpilot heel.positief beoordeeld wordt. Ik geloof in dit geval de reageerders op deze site.
Een groot deel van de spullen die verkocht worden zijn kleding/onderdelen en ander klein spul. Daarbij heb je geen gezeur met ophalen enzo, dat breng je gewoon zelf naar het pakketpunt. Dus dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn.
Dat zou best de verklaring kunnen zijn.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 7333
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 25 sep 2025 16:47

Vandaag de zadelpen binnen die ik via Buycycle gekocht had. Zoals omschreven - met een paar dagen in huis. Prima dus - verkoper kreeg van mij 5 sterren. ⭐️
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 26 sep 2025 20:31

Verkoop afgerond. Positieve review ontvangen en uitbetaling aangevraagd. Eind goed, al goed.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025

Gebruikersavatar
koeroeur
Forum-lid
Berichten: 1560
Lid geworden op: 27 feb 2024 14:34

Gebruikersavatar koeroeur 27 sep 2025 19:56

Toch even een 3sterren review geplaatst op Trustpilot.
Waarna Buycycle meer info vroeg om uiteindelijk weer zo'n standaard nietszeggend antwoord te geven.

Hey Gijs,

first of all, thank you for sharing your feedback with us, while we are glad to hear that you are happy with your new bike, we are very sorry about the issues you experienced with your order!

We pay premium rates with our carrier partners to ensure a smooth and reliable experience for our customers, and over 95% of our shipments go through without any issues.

In rare cases, a pickup can fail due to either an issue on the carrier side, or sellers not being available on the scheduled data/having provided the wrong address.
If this happens, our support team jumps on the case and does everything they can to resolve the issue and get the bike on the way to you.

However, 4 failed pickups is an edge case, and we are happy to see that our logistics team is already in contact with the carrier to investigate what happened here.

Thank you for your feedback and for helping us improve. We are always working on further improving our Support and Processes, and input like yours is essential for this.

All the best,
your buycycle Support Team

Plaats reactie