Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit heb dit jaren gemist bij Pina. Hoop dat ze deze lijn voortzetten.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan heb je een van de mooiste Pinarello frames in jaren (imho) en dan zo afmonteren....
Dat Most stuur is echt uit de tijd, teveel spacers en persoonlijk vind ik de Etap achterderrie niet mooi.
Maar dat frame, hebbuh hebbuh hebbuh!
Dat Most stuur is echt uit de tijd, teveel spacers en persoonlijk vind ik de Etap achterderrie niet mooi.
Maar dat frame, hebbuh hebbuh hebbuh!
Less is bore
Het kan aan mij liggen... maar ik heb geen idee waar dit een reactie op is en word zo toch wel nieuwsgierig. Of is er een bericht verwijderd ofzo?daniel1975 schreef: ↑08 feb 2019 13:33 Dan heb je een van de mooiste Pinarello frames in jaren (imho) en dan zo afmonteren....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha... kan gebeuren. Inderdaad mooi frame, ook al is Pinarello niet mijn merk, maar deze kleuren kunnen mij wel bekoren. Er komt na jaren veel zwart gelukkig steeds weer meer kleur op de weg.
De afmontage en de schijfremmen heb ik niet zo veel mee... beetje rommelig geheel zo.
De afmontage en de schijfremmen heb ik niet zo veel mee... beetje rommelig geheel zo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een strak modern zwart stuur icm een 9150 of SR groep had een heeeeeeel ander plaatje gegeven.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
De kleur is prachtig, maar ik kan dat frame echt niet mooi vinden.
Een veel te grof balhoofd gedeelte, die rare kronkel van achter en een zadelpen die te iel en raar aansluit op dit frame. Dan ziet een S-Works Venge in de Sagan kleuren er veel beter en strakker uit. Daar gaat een andere afmontage weinig aan helpen.
Een veel te grof balhoofd gedeelte, die rare kronkel van achter en een zadelpen die te iel en raar aansluit op dit frame. Dan ziet een S-Works Venge in de Sagan kleuren er veel beter en strakker uit. Daar gaat een andere afmontage weinig aan helpen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik vind het een pracht-frame (mijn favoriet op het moment, samen met de nieuwe Venge) maar die afmontage is inderdaad niet super.
Zwart Pro-stuur/stuurpen (aero in 1 stuk) en een Dura-ace DI2-groep (of zelfs Ultegra) zouden veel beter zijn (en een zwart stuurlint natuurlijk)
Zwart Pro-stuur/stuurpen (aero in 1 stuk) en een Dura-ace DI2-groep (of zelfs Ultegra) zouden veel beter zijn (en een zwart stuurlint natuurlijk)