Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrennen op tv

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 16 jul 2015 13:48

Zijn er meer , die net als ik , tijdens de rechtstreekse uitzendingen van de etappes op de bank vaak in slaap vallen en dat niet doen bij de blijkbaar meer onderhoudende omlijstingsprogramma's als NOSStudioTour , ViveleVelo en wat mij betreft het meest leuke Tour du Jour?
Jef Rademakers uitte dat onlangs ook al.

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 16 jul 2015 14:04

ilcobra schreef:Die Blaudzun loopt ook ieder jaar alle programma's af he? In Utrecht kwam je hem ook op elke hoek van de straten tegen. Je moest wegduiken om hem niet tegen te komen. Maar sowieso het lijstje gasten van al die programma's is ook altijd hetzelfde. Rob Harmeling, Henk Lubberding, Steven Rooks...etc en Merijn de Vries met haar uitgekauwde verhaal :|

Want vinden jullie trouwens van Han Kock? Die mag ook al jarenlang open deuren trappen he met die 'hoe voel je je' interviews.
Han Kok is inderdaad vreselijk , vooral die interviews bij het schaatsen.

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 16 jul 2015 14:13

ilcobra schreef:Die Blaudzun loopt ook ieder jaar alle programma's af he? In Utrecht kwam je hem ook op elke hoek van de straten tegen. Je moest wegduiken om hem niet tegen te komen. Maar sowieso het lijstje gasten van al die programma's is ook altijd hetzelfde. Rob Harmeling, Henk Lubberding, Steven Rooks...etc en Merijn de Vries met haar uitgekauwde verhaal :|

Want vinden jullie trouwens van Han Kock? Die mag ook al jarenlang open deuren trappen he met die 'hoe voel je je' interviews.
De omlijstende progamma's met in volgorde van amusementswaarde : Tour du Jour , Vive le Vélo en StudioTour zijn juist wat de Tour interessant maakt. De gasten uit de rijke historie voegen iets extra toe.
(Gisteren mooi om bijvoorbeeld Pollentier nog een te zien)

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 16 jul 2015 21:03

Wat is studio tour een tenenkrommend programma zeg! Die presentator, Poe vermoeiend en haast plaatsvervangende schaamte. Ik heb gewoon constant het gevoel te kijken naar een ongemakkelijke totaal niet ontspannen presentator waardoor ook de gasten niet zichzelf kunnen zijn. Het loopt constant troef, stiltes, onvoldoende kennis, overgangen naar diione zijn vaak ook te plots, en ook zij heeft weinig echt te melden. Herkennen jullie dit?

theodorocampagnolo
Forum-lid
Berichten: 718
Lid geworden op: 17 aug 2009 14:06

theodorocampagnolo 16 jul 2015 21:51

robbiey schreef:Wat is studio tour een tenenkrommend programma zeg!
Vandaag met Michiel de Ruyter een dieptepunt. Wel weer een inspirerend frisse Dionie maar de redactie zou er beter aan doen om uitsluitend wielergerelateerde gasten uit te nodigen zoals ze wel doen bij Tour du Jour. Vandaag was dat weer een toppertje!

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 16 jul 2015 23:09

theodorocampagnolo schreef:
robbiey schreef:Wat is studio tour een tenenkrommend programma zeg!
Vandaag met Michiel de Ruyter een dieptepunt. Wel weer een inspirerend frisse Dionie maar de redactie zou er beter aan doen om uitsluitend wielergerelateerde gasten uit te nodigen zoals ze wel doen bij Tour du Jour. Vandaag was dat weer een toppertje!
eens wat betreft de Ruyter ;-). Heb al eens eerder gezegd hier dat al die BN'ers die zgn iets met wielrennen mij echt gestolen kunnen worden.

Maar, ik vind Tour du Jour echt niets. op een camping (en niet in het mooie franse land), elke keer weer reclame, en de gasten ouwehoeren maar een beetje (is mijn mening he ;-)).
Dan vind ik vive le velo nog het meest frisse programma (met vandaag naast thomas dekker een erg leuke gast (Pieter Jan Hannes))

Gebruikersavatar
vincent75
Forum-lid
Berichten: 2256
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:24

Gebruikersavatar vincent75 17 jul 2015 08:39

"Dione, je staat nu voor wel 25 campers?"
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 17 jul 2015 09:37

Ik ben van Vive le Velo ook niet zo een fan maar inderdaad: Studio tour is helemaal niks (ligt ook aan de volstrekt niet ertoe doende gasten die naast de andere wel goede gasten de boel verzieken). En tour du jour vond ik beter toen ze vanuit de studio het programma maakte terwijl het inhoudelijk dit jaar wellicht beter is maar op een of andere manier oogt het een beetje goedkoop opgenomen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 612
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 17 jul 2015 09:38

theodorocampagnolo schreef:de redactie zou er beter aan doen om uitsluitend wielergerelateerde gasten uit te nodigen zoals ze wel doen bij Tour du Jour. Vandaag was dat weer een toppertje!
Volgens mij komen er in Tour du Jour ook geregeld niet wielergerelateerde gasten: Jeff Rademakers, Frank Evenblij, Erik Dijkstra, Blaudzun...
Het grootste probeem van tour du jour blijft voor mij Wilfred Genee en Gert Jacobs.
Daarnaast, een jeu de boules wedstrijd tussen Eddy Plankaert en Wilfred Genee of een fietswedstrijdje tussen Michael Boogerd met een campinggast boeit mij totaal niet. Het zijn voor mij slechte toneelstukjes.

Gebruikersavatar
oldandslow
Forum-lid
Berichten: 657
Lid geworden op: 29 apr 2007 19:11

Gebruikersavatar oldandslow 17 jul 2015 09:43

monsieurpinot schreef: eens wat betreft de Ruyter ;-). Heb al eens eerder gezegd hier dat al die BN'ers die zgn iets met wielrennen mij echt gestolen kunnen worden.
Ik heb altijd gedacht dat hij in de Jumbo reclame een dombo speelt, maar hij is echt een dombo! :o
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

Gebruikersavatar
Tracing_NL
Forum-lid
Berichten: 655
Lid geworden op: 28 nov 2013 16:32

Gebruikersavatar Tracing_NL 17 jul 2015 10:28

Het punt bij Frank Lammers is dat hij zo vaak de hemel in geprezen wordt voor zijn acteertalent dat hij zichzelf nu echt goed en grappig gaat vinden. Verder kon ik er wel om lachen dat hij Merijn de vries een beetje prikkelt. Ik vond het namelijk ook belachelijk dat Sky cannondale terughaalde en verbood te rijden (zo kwam het in ieder geval over). Als je niet bij de kopgroep zit ga je rijden om ze terug te halen. Zo doen vele ploegen dat (europcar vorig jaar in minstens drie etappes).

Verder Johnny Hoogerland in de tour of Giro? hahahaha, net terug uit ronde van oostenrijk beste klassering in een etappe, 74e. Hij had beter kunnen vragen of het nu écht einde carriere is.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

dejeep
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 09 jun 2011 11:55

dejeep 17 jul 2015 19:23

Behoorlijk gênant dat de NOS structureel Paul Martens negeert vandaag. Zelfs in het oplezen van de top10 bij studio Tour wordt hij overgeslagen.
Ik vind het nogal knap dat hij hier 5e wordt. Dat is toch wel wat aandacht waard? Zeker gezien hij in Nederlandse dienst rijdt

Plaats reactie