Specialized
De Sl is er nog wel maar bijv niet meer in het wit. Simpelweg uitverkocht (Snel:O) Saxobank komt straks nog wel geloof ik. Die zijn al als sl2 en roubaix leverbaar.
Conceptstore's krijgen sowieso voorrang bij levering. In NL en Belgie is er beide één te vinden.
Conceptstore's krijgen sowieso voorrang bij levering. In NL en Belgie is er beide één te vinden.
-
freakyolivier
- Forum-lid
Is het S-Works Tarmac SL2 Frameset wat goed leverbaar of niet?
Ik zou de grootste maat, namelijk 61 moeten hebben!
Hopelijk krijg ik geen colnago story dat ik 6-7maand moet wachten op mijn kader
Informeer naar levertijden!!
Ik heb vorig jaar een paar maanden op mijn SL2 moeten wachten vanwege produktie problemen en weet ik al niet meer. Einde van het liedje was dat er een lever achterstand was ontstaan en zoals ik eerder beschreef eerst de orders voor concept stores werden uitgeleverd, etc... Nu had ik geen haast en is het lange wachten uiteindelijk beloond maar het voorkomt teleurstellingen als je je goed informeerd.
Succes,
Ik heb vorig jaar een paar maanden op mijn SL2 moeten wachten vanwege produktie problemen en weet ik al niet meer. Einde van het liedje was dat er een lever achterstand was ontstaan en zoals ik eerder beschreef eerst de orders voor concept stores werden uitgeleverd, etc... Nu had ik geen haast en is het lange wachten uiteindelijk beloond maar het voorkomt teleurstellingen als je je goed informeerd.
Succes,
Loeki Pro
FreakyOlivier schreef:Is het S-Works Tarmac SL2 Frameset wat goed leverbaar of niet?
Zou gewoon in een paar dagen leverbaar moeten zijn hoor!.
-
colnagostrada
- Forum-lid
Hierbij mijn nieuwe fiets: de specialized tarmac sl 2 sworks in de uitvoering saxobank.
specs:
frame: specialized tarmac sl 2 saxo
groep: sram force
wielen: eaton ea90 slx
zadelpen: specialized
stuur: 3t
stuurpen: nu bontager straks ook 3t
zadel specialized toupe 130mm
specs:
frame: specialized tarmac sl 2 saxo
groep: sram force
wielen: eaton ea90 slx