spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
Vandaag tijdens n rondje Posbank Gesink tegengekomen.
Of zat ie niet in Amerika?
Of zat ie niet in Amerika?
tijdens het beklimmen van de stelvio, vlak voor de pantani classic (GF Giordana) en de tour de france, ben ik op 1km voor de top ingehaald door vinokourov van astana. Vervolgens door zijn team auto en ver daar achter reed de rest van zijn ploeg. Die kon ik gelukkig nog net voor blijven.

Ze poseerden voor iemand van het team maar ik stond toevallig ook op de juiste plek om deze te kunnen nemen.

Ze poseerden voor iemand van het team maar ik stond toevallig ook op de juiste plek om deze te kunnen nemen.
Tuurlijk doen de vrouwen mee!
Volgens mij kwam afgelopen zaterdag tijdens mijn rit tussen Heerde en Wezep op de Kamperweg een van de dames van de fietsploeg van Leontien me tegemoet.
Weet niet precies wie het was, maar ze groette vriendelijk in ieder geval.
Het kan natuurlijk ook een wielertoerist(e) zijn geweest, maar volgens mij rijden er niet veel dames in Nederland rond in het Leontien tenue.
Volgens mij kwam afgelopen zaterdag tijdens mijn rit tussen Heerde en Wezep op de Kamperweg een van de dames van de fietsploeg van Leontien me tegemoet.
Het kan natuurlijk ook een wielertoerist(e) zijn geweest, maar volgens mij rijden er niet veel dames in Nederland rond in het Leontien tenue.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
dat zal Marijn wel zijnstephan68 schreef:Tuurlijk doen de vrouwen mee!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ik zag vandaag een dame trainen in de polders rond Vinkeveen in een HTC Highroad tenue. Ze kwam met een fors tempootje langs, trainend achter een brommer. Misschien Ellen van Dijk?