Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
PL zonder TT888 is als Erdogan zonder inflatie.
Hij deed een keer een imitatie van Niki Terpstra en was toen prima te verstaan. Hij kán het dus wel.
-
- Forum-lid
Dat voordeel heb je dan als West-Vlaming. Wetende dat anderen je niet of nauweijks verstaan, kan verdomd leuk zijn. Ooit meegemaakt toen ik met mijn vader, die op bezoek was bij een Nederlands klant, de vraag kreeg of ik Frans aan het spreken wasMehekachtohapi schreef: ↑26 apr 2023 12:28En al zou hij te verstaan zijn, dan is hij nog niet te begrijpen![]()

Als ik in Antwerpen ben bij mijn zoon, en we spreken Brugs onder elkaar, verstaan de Antwerpenaars er geen sikkepit van. Wa Zeit'em ?
-
- Forum-lid
Geweldig 

Lampaert tzt als opvolger van Decauwer?
Dan Vannieuwkerke nog vervangen voor een West Vlaming die het ABV (of hoe heet dat bij jullie) niet machtig is en je hebt een geweldige combinatie.
De West Vlamingen zullen zo trots zijn dat ze niks meer te klagen hebben en de rest van Nederland en België kan in ieder geval niet meer klagen over de inhoud van het commentaar.
Dan Vannieuwkerke nog vervangen voor een West Vlaming die het ABV (of hoe heet dat bij jullie) niet machtig is en je hebt een geweldige combinatie.
De West Vlamingen zullen zo trots zijn dat ze niks meer te klagen hebben en de rest van Nederland en België kan in ieder geval niet meer klagen over de inhoud van het commentaar.
Campagnolo Ultra Dork