Ik gooi de ATB rap door de polder naar de Zeewolde MTB. Dat MYB traject ligt er nog steeds redelijk nat bij en zal ik geen last hebben van zwalkende families.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Weet je hoeveel niet wielrenners dat weerbericht ook lezen en dus lekker de weg op zullen gaan?
Ik gooi de ATB rap door de polder naar de Zeewolde MTB. Dat MYB traject ligt er nog steeds redelijk nat bij en zal ik geen last hebben van zwalkende families.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb niet voor niks een vlakke rit gepland , Zuid-Limburg wil je zondag echt niet zijn
Althans niet als je er al elke dag fietst
Zondag eens richting Helmond ofzo vanuit Heerlen
km of 200 erin rammen op het vlakke is ook lekker als het z`n lekker weer is
Althans niet als je er al elke dag fietst
Zondag eens richting Helmond ofzo vanuit Heerlen
km of 200 erin rammen op het vlakke is ook lekker als het z`n lekker weer is
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik heb ervaring genoeg om te weten dat ik vroeg op pad moet. Hele winter doorgefietst in de weekenden, lekker rustig. Als ik a.s. Zondag voor 12 uur terug ben zal het wel mee vallen met de drukte, ik moet me alleen beheersen om niet kort kort te gaan 
older Budweiser
Ik deed net het tegenovergestelde, en kocht gisteren een paar nieuwe thermische handschoenen in de uitverkoop, die ik dit seizoen dus misschien niet eens meer zal nodig hebben.TumTumTum schreef:Ik heb vandaag mijn Tacx-bouwwerk uit elkaar gehaald en opgeborgen. Dat is vast de weergoden tarten...
Dit om de door jou getarte weergoden weer wat in slaap te wiegen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Zondagochtend 9.00 sharp ga ik de weg op voor een rondje Heuvelrug (Hilversum-Amerongen) en terug. Zit zelfs te denken aan korte broek met een beetje vet op de benen. Die melkflessen mogen weer wat zon zien....
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ah, een club uit Leuven?
Zelf denk ik trouwens eerder aan het Demerpad dan de Vaart, want ik vermoed dat het daar zondag wel eens heel erg druk zou kunnen zijn...
Zelf denk ik trouwens eerder aan het Demerpad dan de Vaart, want ik vermoed dat het daar zondag wel eens heel erg druk zou kunnen zijn...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Let op mijn woorden: gaat gewoon tegenvallen. De berichten worden steeds beetje minder....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gisteren op de terugweg van mijn werk voor het eerst dit jaar besloten mijn lange broek te laten voor wat het was en in korte broek terug te fietsen. Heerlijk
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof