Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom moet UAE nu weer zo nodig die kopgroep binnen bereik houden? Gaat Pogi echt alles pakken in de bergen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dit is de reden dat ik wat meer moeite heb met de overheersing van Pogi t.o.v. eerdere tijdperken. Eerder op deze pagina’s werd er gesproken over de wedstrijden in de wedstrijd. Maar deze kannibaal laat weinig over. Mogelijk wel een etappe of 8, gele trui, bolletjestrui en misschien ook wel het groen.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here. Ik zou totaal geen zin meer hebben in koersen als ik wist dat UAE toch geen kruimels laat liggen en Pogi alles bergop wil winnen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Als je het kan, zou je gek zijn het niet te doen.daniel1975 schreef: ↑19 jul 2025 15:56 Waarom moet UAE nu weer zo nodig die kopgroep binnen bereik houden? Gaat Pogi echt alles pakken in de bergen?
Er is nog niet zo vaak iemand geweest die zo domineert. Dan moet je al terug naar Merckx, en die won ook alles dat hij kon winnen. Uiteraard is de interesse van renners uiteindelijk zo vaak en veel mogelijk trachten te winnen en niet de fietsforum-bezoeker trachten te plezieren.tinoh schreef: ↑19 jul 2025 16:03 Dit is de reden dat ik wat meer moeite heb met de overheersing van Pogi t.o.v. eerdere tijdperken. Eerder op deze pagina’s werd er gesproken over de wedstrijden in de wedstrijd. Maar deze kannibaal laat weinig over. Mogelijk wel een etappe of 8, gele trui, bolletjestrui en misschien ook wel het groen.
-
Tussendoor
- Forum-lid