Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 mei 2005 15:55

Balen man Gaartman... is er verzekering-technisch nog wat te regelen? En hoe is het met die 3e koter afgelopen?

gaartman
Forum-lid

gaartman 26 mei 2005 18:14

Quote: Origineel geplaatst door bike add1ct op 26 Mei 2005

Balen man Gaartman... is er verzekering-technisch nog wat te regelen? En hoe is het met die 3e koter afgelopen?

Gelukkig niks met hem aan de hand, 't was vooral de schrik. Het was trouwens een jochie van 12jr, had je toch wel enig benul van mogen verwachten.
Hij kwam uit een weg van rechts, door de binnenbocht recht voor m'n wielen terecht, terwijl ik op een voorangsweg reed, kon geen kant meer op. In de berm stond hoog gras, waardoor ik hem niet heb kunnen zien aankomen. Er reed gelukkig nog iemand een paar meter achter me die een verklaring heeft afgelegd. Komt daarom hopelijk wel goed via de verzekering, maar 't blijft natuurlijk zwaar klote.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

neos
Forum-lid

neos 27 mei 2005 00:06

Vandaag:
Heijen ,Gennep,Oefelt ,st Agatha,Cuyk,Vianen,Kraaiebergseplas,Grave,Neerloon,
Ravestein,Niftrik,Balgoy,Nederasselt,overasselt,Heumen,Malden
,Mook,Middelaar,Milsbeek Gennep.
Zoals je ziet lekker langs de Maas heen en aan de ander kant terug.
Dit was 77 km in 26 gemiddeld.
cornelli racing cycles Uden

mensma
Forum-lid

mensma 27 mei 2005 00:30

Vandaag 82 km gehad met een gem. van 32.98 km/u. Ik geloof dat ik wat moest wennen aan het weer o.i.d., ik kwam wat slapjes thuis... in tijden niet gehad terwijl ik toch zat had gegeten en gedronken ruim van te voren. Morgen weer een rondje, hopelijk gaat het dan wat beter.

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 27 mei 2005 15:30

Net ook even een rondje gemaakt van 45 km. En oei wat was het warm, vooral als je bij een stoplicht staat lijkt het of je naast een groot vuur staat.
32.5 gemiddeld valt weer niet tegen. Ik blijf mezelf verbazen. Straks heerlijk uitblazen op het strand

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 mei 2005 15:42

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 26 Mei 2005

Vandaag 82 km gehad met een gem. van 32.98 km/u.

Dat is dan weer zo'n heerlijk sportief baalmoment: 2trappen extra en je had 33 rond gereden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

whocares
Forum-lid

whocares 27 mei 2005 16:54

Quote: Origineel geplaatst door Cubebiker op 27 Mei 2005
En oei wat was het warm, vooral als je bij een stoplicht staat lijkt het of je naast een groot vuur staat.

Hebben wel eens op de terugrit vanuit Limburg , op de A2 , langs een uitbrandende auto gereden . We reden helemaal links en de auto stond in de berm aldaar , maar wat kwam daar een hitte vanaf.

Het zal voor mij morgen ook weer flink zweten worden , ga morgen met mijn maat ( en broer en nog iemand )onze samengestelde "Limburgs Ergste" uitproberen.

34 klimmetjes met in totaal 32km klimmen , voornamelijk de klimmetjes die we normaal niet hebben op de Mergelland , Omloop van het Zuiden.

Beklimmingen : Boschweg , Goudsberg , Doodeman , Ransdalerweg , Koulenbergweg , Sibbegrubbe , Barakkenberg , St. Antoniusbank , Savelsbos , Orenberg , Bundersberg , Rondelen , Grensheuvel , Bergenhuizen , Vroelen , Teuven , Hurpescherweg , Akerstraat , Rott , Groenenweg , Pas van Wolfhaag , Drielandenpunt vanuit Gemmenich , Holsetterbos ,Schweiberg , Schilberg , Koning van Spanje , Nieuwstraat , Ingbergrachtweg , Gulper Mariaberg , Kruisberg , , de Huls , Vrouwenheide , Vrakelberg en Wachelderberg.

Route is +/- 170 km. Tempo ( 22-25 km/u )zal niet al te hoog liggen , omdat het een verkenning is.

Vraagje : Is het verstandig om de Keutenberg af te dalen !!!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 27 mei 2005 17:20

Keutenberg afdalen is te doen, zelf ook wel eens gedaan, je remmen moeten echter wel in goede staat verkeren. Er komt geregeld landbouwverkeer omhoog dus daar ook zeker rekening mee houden. Een pretje is het echter niet!

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 27 mei 2005 23:15

Vanmiddag nog ff een kort stukje van 39 km gereden langs de Oude Maas. Kom ik onderweg  iemand tegen (2x zelfs) op een MTB gekleed in een dikke zwarte winterfietsbroek, een blauw winterjack tot aan de kin dichtgeritst terwijl de temp 30C was. Ik zie deze man wel vaker en hij heeft altijd deze outfit aan. Iemand vertelde mij dat het Wim Jansen is, die ex voetballer van Feyenoord. Dat zou best kunnen want vandaag zag ik zijn krullen eens. Wim Jansen schijnt in H.I.Ambacht te wonen, mijn woonplaats dus en ik had daar vorig jaar bijna een aanrijding met hem toen ik weg ging voor een toertje en hij net terug kwam. Wij kwamen elkaar tegemoet op het fietspad waar hij linksaf moest en vlák , maar dan ook vlák voor mij langs kruiste.
Hoe die man dat uithoudt is mij een raadsel. Hoewel, toen ik nog voer kwam ik regelmatig in de Perzische ( nu Arabische) Golf waar het soms 50C was. Die Arabs aan de wal waren geheel gehuld in een lange boernoes en hun hoofd was bedekt met zo'n  theedoek o.i.d. Dat zou de warmte weren! Misschien kleden wij ons veel te dun! Zondag maar een dikke trui meenemen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

mensma
Forum-lid

mensma 28 mei 2005 00:50

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Mei 2005

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 26 Mei 2005

Vandaag 82 km gehad met een gem. van 32.98 km/u.

Dat is dan weer zo'n heerlijk sportief baalmoment: 2trappen extra en je had 33 rond gereden.

Vorig jaar had ik daar idd ontzettend van gebaald, altijd 10 km voordat ik thuis was kijken en maar doorbeuken om een mooi rond gemiddelde te krijgen. Dat geouwehoer ben ik gelukkig vanaf gestapt. Ik doe wat ik kan en dan kom ik niet helemaal afgemat thuis.
Het was inderdaad snikheet vandaag, 92 km gefietst met 31,79 gemiddeld. Ik ben voor het eerts in m'n leven bij een bezinestation getopt om te tanken als ik op de fiets ben, Aquana natuurlijk. 0,75 liter in 1 keer weggewerkt. Was toen ff bang dat ik er last van zou krijgen, maar ik had het blijkbaar nodig, heb er niets van gemerkt. Ik ben trouwens als een halve neger thuisgekomen, maar goed dat ik er vantevoren er een beste laag zonnebrand op heb gedaan...

coulthard
Forum-lid

coulthard 28 mei 2005 15:20

Vandaag tijdrit 12 km. Beetje wind, 25 CVoelde me goed al bij infietsen, weinig last van de warmte altijd goed teken.Ik heb ook wat behouden gereden i.v.m. wedstrij van vanavond, zat rond hs 187 i.p.v. 190-192
Uiteindelijk de 12 km in iets minder dan 16 min. = 45 km/h gem.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

whocares
Forum-lid

whocares 28 mei 2005 21:16

Vandaag stond onze verkenning van onze "Limburgse ergste " op het programma. Maar mijn broer was na 70 km al gebroken , hij had niet de kracht meer om stukken boven de 10% omhoog te fietsen. Bovendien raakte we hem even kwijt , maar vond zijn chauffeur hem weer terug. Alleen had die weer niet begrepen waar we hem weer stonden op te wachten. Maar met het vooruitzicht van nog 100kms omhoog en omlaag , zou dat toch al niks meer worden. Uiteindelijk zijn zij naar de auto gereden ( +/- 80 km afgelegd ) en hebben wij een stuk van de route afgesneden en zijn uiteindelijk op 119 km uitgekomen. Met een gemiddelde van 21 km/u , je moet nu eenmaal wat zoeken om de goede afslagen te nemen en het was behoorlijk heet in Zuid-Limburg ( 31 C ).
Ik heb alle klimmen mijn HS onder de 170 kunnen houden.

Morgen met de club nog een ritje van 106 km , en dan heb ik er weer 225 km dit weekend opzitten.

Veel succes en goed weer gewenst aan de Veluwetocht.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie