Een paar Crud Roadracer mk2 spatborden.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Wolfhound32 schreef:
Een paar Crud Roadracer mk2 spatborden.
1 maat groter nemen. In het dagelijkse leven 43, deze in maat 44 en zitten als gegoten.midstar schreef:Moet je deze een maat groter nemen of je standaard dagelijkse maat?Echo schreef:Die heb ik nu ook een 2 maanden. Perfecte schoenen voor en prima prijs! Volgens alle (lovende) reviews met de meest stijve "niet-carbon" zoolxml schreef:Een paar Giro Apecx schoenen, om mee te koersen op de nieuwe racer.
Ik heb deze op de gok gekocht (wel voor een hele mooie prijs bij Bike24).daclimber schreef:Mooie schoen! Waar? Maatvoering? Ben wel weer toe aan een paar nieuwe pantoffels.
Gaerne is normaal gesproken iets breder dan Sidi, dus ik hoop voor je dat je niet al te smalle voeten hebt.midstar schreef:Ik heb deze op de gok gekocht (wel voor een hele mooie prijs bij Bike24).
Wel veel reviews gelezen om erachter te komen hoe ze vallen.
Heb ze nog niet binnen, maar ik laat het hier weten hoe ze vallen.
In ieder geval 1 maat groter dan normaal besteld en ik heb vrij smalle voeten
Klopt, Sidi is erg small, ik zit zeg maar aan de onderkant van de gemiddelde voetbreedte.deijn schreef:Gaerne is normaal gesproken iets breder dan Sidi, dus ik hoop voor je dat je niet al te smalle voeten hebt.midstar schreef:Ik heb deze op de gok gekocht (wel voor een hele mooie prijs bij Bike24).
Wel veel reviews gelezen om erachter te komen hoe ze vallen.
Heb ze nog niet binnen, maar ik laat het hier weten hoe ze vallen.
In ieder geval 1 maat groter dan normaal besteld en ik heb vrij smalle voeten
midstar schreef:Zojuist deze besteld voor een erg mooie prijs.