Canyon
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier nog een (bijzonder)leuke Aeroad bij mij tegen de muur! (Niet de mijne overigens.)

Kan iemand mij bevestigen welk type crank er in een Canyon Ultimate AL 2013 (10 speed) gemonteerd is? Is dit een GXP of een BB30 crankstel?
Ik vermoed GXP, maar kan de informatie niet zo snel terug vinden. Hoe kan ik het verschil zien?
Alvast bedankt,
Pim
Ik vermoed GXP, maar kan de informatie niet zo snel terug vinden. Hoe kan ik het verschil zien?
Alvast bedankt,
Pim
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Blijft toch wel een gaaf karretje, heb ook wel spijt dat ik 2jr geleden voor de wit-zwarte heb gekozen. Volgende keer zal het niet waar zijnStuntman Mike schreef:Hier nog een (bijzonder)leuke Aeroad bij mij tegen de muur! (Niet de mijne overigens.):8-)
Heeft de eigenaar bewust voor ander wielen gekozen ?
Sworks Venge
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou met name de kleur naven, had die dan ook zwart genomen. Volgens mij een wheeltec setje, zoiest heb ik een keer bij hem zien staan reynolds met oranje ik dacht tune naven??????
- Stuntman Mike
- Forum-lid
@ Brekson
De standaard Mavic's Cosmic SLR zijn er ook nog en als nieuw, de Reynolds gewoon omdat dit gave wielen zijn, zeker i.c.m. de Tune Mig/Mag combi. Verder zijn ze merkbaar zijwind ongevoeliger. Beetje in het kader van 'het kost wat, maar dan heb je ook wat.'
De standaard Mavic's Cosmic SLR zijn er ook nog en als nieuw, de Reynolds gewoon omdat dit gave wielen zijn, zeker i.c.m. de Tune Mig/Mag combi. Verder zijn ze merkbaar zijwind ongevoeliger. Beetje in het kader van 'het kost wat, maar dan heb je ook wat.'
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Verder vind ik de oranje kleur ook schitterend! Hier nog wat details:

In tegenstelling tot de ervaringen van velen heb ik geen klachten over de levertijden van Canyon. Toen ik mijn fiets bestelde werd er aangegeven WEEK 32 (2de week augustus).
Vandaag is mijn Endurace echter al mooi afgeleverd en zonet heb ik hem gemonteerd
Morgen mijn eerste testritje !
Vandaag is mijn Endurace echter al mooi afgeleverd en zonet heb ik hem gemonteerd
Morgen mijn eerste testritje !