Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
Met nieuwkomers heb ik het gewoon over bevolkingsgroei (en ja die wordt grotendeels veroorzaakt door migratie). Nieuwkomers moeten toch ook ergens wonen en die huizen moeten echt gebouwd gaan worden want die zijn er momenteel niet. Volgens sommige planologen en politici hebben we de komende jaren dus 1 miljoen extra huizen nodig (dat is grofweg 4x het aantal huizen in Den Haag). .Enzzo schreef: ↑29 dec 2020 17:35Zonneparken, mega datacenters (die vervolgens al die duurzame energie weer gaan verbruiken) en ideaal land voor bloemen en groenten is allemaal waar. Recreatiegebieden vind ik in dat opzicht echt onzin. Je offert natuurlijk niet je grootste exportsector op omdat mensen zo nodig moeten recreëren! Daar. Is de ruimte gewoon te klein voor.Nederland is om heeeeeel veel redenen een perfect land voor de agrarische sector maar er moet plek gemaakt worden voor alle nieuwkomers en voor windmolen- en zonneparken.
Maar wat die nieuwkomers er mee te maken hebben begrijp ik niet. Wie zijn dat dan? En hoe gebruiken die het land/de grond op een ongewenste manier?!
En de overheid omarmt de kritiek (uit de groene hoek) op de boeren maar al te graag omdat ze weten hoeveel ruimte ze dus nodig gaan hebben voor de bevolkingsgroei en energie transitie.
Daarnaast is de opbrengst van de Nederlandse boeren afgezet tegen de CO2 & NH3 uitstoot hoort bij de hoogste ter wereld. Dus als je de zaken die wij nu exporteren elders gaat produceren krijg je een hogere uitstoot die zich in tegenstelling tot rekenregeltjes niets aantrekt van grenzen.
En voor mij staat boerenland, of het oud Hollandse cultuurlandschap trouwens deels gelijk aan recreatie gebied. Ik fiets namelijk liever door het boerenland dan langs de zonnepanelen of die fantasieloze aangeplante recreatie bossen en parken (die we hier rond Den Haag veel hebben).
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ziek! Je weet klaarblijkelijk totaal niet waar je het over hebt en denkt vanuit nationalisme en populisme. Echt te ziek voor woorden in mijn wereld!Met nieuwkomers heb ik het gewoon over bevolkingsgroei (en ja die wordt grotendeels veroorzaakt door migratie). Nieuwkomers moeten toch ook ergens wonen en die huizen moeten echt gebouwd gaan worden want die zijn er momenteel niet. Volgens sommige planologen en politici hebben we de komende jaren dus 1 miljoen extra huizen nodig (dat is grofweg 4x het aantal huizen in Den Haag). .
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Wat lul je nou? Ik geef echt helemaal nergens een waarde oordeel over de nieuwkomers of over bevolkingsgroei. Het is gewoon een feit volgens het CPB en CBS dat de bevolking momenteel (en komende decennia) vooral groeit door migratie. Daarnaast zijn het ook gewoon linkse partijen ( o.a. partij voor de dieren) die de massale huizenbouw opgenomen hebben in hun verkiezingsprogramma.Enzzo schreef: ↑29 dec 2020 20:53Ziek! Je weet klaarblijkelijk totaal niet waar je het over hebt en denkt vanuit nationalisme en populisme. Echt te ziek voor woorden in mijn wereld!Met nieuwkomers heb ik het gewoon over bevolkingsgroei (en ja die wordt grotendeels veroorzaakt door migratie). Nieuwkomers moeten toch ook ergens wonen en die huizen moeten echt gebouwd gaan worden want die zijn er momenteel niet. Volgens sommige planologen en politici hebben we de komende jaren dus 1 miljoen extra huizen nodig (dat is grofweg 4x het aantal huizen in Den Haag). .
Dus leer gewoon eens lezen en kijk eens verder dan je eigen oogkleppen voor je iets ziek noemt.
edit--
ter onderbouwing: https://www.trouw.nl/nieuws/immigratie- ... ~b4413f2e/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je begrijpt niets van sociologie en antropologie , laat staan van geschiedenis!
Bevolkingsgroei is bevolkingsgroei en problemen daaromtrent moeten worden opgelost.
Dat heeft geen zak te maken met de oorzaak van die groei.
Het is dus falend, hoofdzakelijk rechts beleid wat mensen zoals jij aangrijpen om het op migratie af te schuiven. Dat noem ik ziek.
Bevolkingsgroei is bevolkingsgroei en problemen daaromtrent moeten worden opgelost.
Dat heeft geen zak te maken met de oorzaak van die groei.
Het is dus falend, hoofdzakelijk rechts beleid wat mensen zoals jij aangrijpen om het op migratie af te schuiven. Dat noem ik ziek.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
En moeten we problemen niet altijd oplossen bij de bron of oorzaak ?? Trouwens vind ik het nogal wat als je iemand ziek noemt vanwege zijn misschien ietwat rechtse denkwijze zonder dat daarvan bewijzen zijn.
p.s. Van mij mag de moderator ook de laatste berichten weghalen. Hebben totaal niets met het topic te maken.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Ik zit hier bijna in mijn broek te pissen van het lachen. Dat ik niets begrijp van geschiedenis is echt het laatste wat mensen die mij kennen ooit tegen mij zullen zeggen.
Maar als jij het ziek vind prima, jij leest echt dingen die er gewoon niet staan. Dus ik laat het hierbij.
- borgmonster
- Forum-lid
Ik spot hier in dit topic een raar specimen dat anderen beticht van ziek zijn. Geen idee tot welke soort of ras dit gerekend kan worden.
Mooi trouwens om die wolf tegen te komen! Proficiat!
Ooit een paar zwarte beren tegengekomen in de Rocky Mountains (Revelstoke) Canada. Kwamen vlak voor ons, zo’n 10 meter, de struiken uit. Was ook wel beangstigend moet ik zeggen.
Ze waren ook bang voor ons, gelukkig (wel maf om te zien: wegrennende beren die af en toe nog even omkijken)
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
- borgmonster
- Forum-lid
Dat wil ik jou niet aandoen. Ik wens je namelijk een fijn uiteinde van 2020!
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!