Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 06 okt 2009 18:16

Vond het een twijfelachtig optreden van TD. Hij kwam over alsof hij over elke zin moest nadenken of hij het mag zeggen.
Je merkt gewoon bij hem dat hij niet de hele waarheid op tafel legt. Hoe dan ook heb ik ook respect hem, hij laat z'n kop wel zien aan heel Nederland in verschillende intervieuws. Zal wel door zijn advocaat ingefluisterd zijn want vanharte gaat het niet bij hem.

Dat argument van die salaris was wel het het toppunt dat hij niet alles op tafel legde.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2725
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 06 okt 2009 18:28

Quarante schreef: Daarnaast vind ik het laten doorbetalen van z'n salaris ook geen slecht argument aangezien hij de komende 2 jaar zonder brood op de plank moet leven. Sowieso is elke euro die je kunt graaien mooi meegenomen, maar dat is een andere discussie.


Hij kan toch ook gewoon gaan werken voor zijn geld zoals wij allemaal?

Missschien zoekt AH nog wat vakkevullers :P
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

cyclejazz
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 aug 2006 01:10

cyclejazz 06 okt 2009 18:46

barts27 schreef:Blijkbaar was het belang om TD in de uitzending te krijgen groter dan waarheden boven tafel te krijgen.


Ik denk dat Wilfired de Jong wel geleerd heeft van het interview met Kluivert een aantal jaren geleden. Heeft bij de Jong ook wel wat imagoschade aangericht destijds.
stupidity is it\'s own reward

evilhomer
Forum-lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 24 jul 2007 10:38

evilhomer 06 okt 2009 19:01

Cyclejazz schreef:Ik denk dat Wilfired de Jong wel geleerd heeft van het interview met Kluivert een aantal jaren geleden. Heeft bij de Jong ook wel wat imagoschade aangericht destijds.


Is het werkelijk? Ik zou toch menen dat vooral het imago van dhr. Kluivert daaronder geleden heeft. Dat blijft trouwens één van de meest fascinerende HS-fragmenten.

Wat wel opviel is dat Wielfried niet 'doordraaide' toen hij Thomas bij z'n ballen had (het EPO-kuurtje, TD die voor zijn vriend antwoordt uit angst voor belastende verklaringen, etc.) waar hij dat bij Kluivert wel deed. Als sportprogramma mag je m.i. harder "op de inhoud" zijn dan hard te oordelen over privézaken, zoals bij Kluivert destijds. Dus had hij TD van mij live mogen fileren.
t.a.f.k.a.e.h.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 06 okt 2009 19:27

Quarante schreef:
Daarnaast vind ik het laten doorbetalen van z'n salaris ook geen slecht argument aangezien hij de komende 2 jaar zonder brood op de plank moet leven. Sowieso is elke euro die je kunt graaien mooi meegenomen, maar dat is een andere discussie.


Excuse!!? Je bedoelt het wellicht anders maar dat TD 2 jaar zonder brood op plank moet leven (verkoop je toch een auto en/of huis) DAT is een logisch gevolg van zijn leugenpraktijken.
Hij heeft een huis in Italie plus eentje in Belgie dus...
Feit is dat hij niet bekende was gelegen (interview HollandSport) in het feit dat hij zo 3 maanden extra salaris beuren. Met die informatie zou ik als zijn Silence Lotto wel eens even verhaal en drie maanden salaris bij TD gaan halen.

Nee, TD kon tijdens die interviews niet overtuigen. Slechts staren en 1 grap maken die ook nog eens slecht was.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 06 okt 2009 19:41

evilhomer schreef:
Wat wel opviel is dat Wielfried niet 'doordraaide' toen hij Thomas bij z'n ballen had (het EPO-kuurtje, TD die voor zijn vriend antwoordt uit angst voor belastende verklaringen, etc.) waar hij dat bij Kluivert wel deed. Als sportprogramma mag je m.i. harder "op de inhoud" zijn dan hard te oordelen over privézaken, zoals bij Kluivert destijds. Dus had hij TD van mij live mogen fileren.


Ja inderdaad (of het was zo volgens afspraak). Met die ene EPO prik had je TD zo HARD kunnen nagelen.
'Waarom gebruik je dan die ene EPO prik in de winter TD of dacht je dat het tegen de griep was?
'Als je toch al weet dat EPO alleen maar via een kuur werkt, vanwaar dan die ene prik aangezien je toch zei dat je het deedt vanwege mindere prestaties destijds?'

TD dus ook niet echt slim in deze aangezien hij daar een vluchtroute had. Hij had kunnen zeggen dat hij destijds in 2007 een kuur gebruikt had en daarna niet meer. Zijn EPO positief is gebaseerd op de twee stalen van December 2007 dus...

Ik zie het verder wel. TD krijgt een schorsing voor 2 jaar en verder zal het me worst wezen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 06 okt 2009 20:02

TD gooitr het inmiddels al over een andere boeg, hij gaat de filmwereld in. Hij heeft een rolletje in "Nightmare on Elmstreet..."

zie: http://www.slashfilm.com/tag/thomas-dekker/
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 06 okt 2009 22:37

Mij boeit het niet dat Dekker heeft gepakt. Steven Rooks heeft toegegeven in het boek Mart Smeets dat ie heeft gebruikt ebn we weten toch allemaal dat er structureel wordt, misschien werd, gepakt?

Thomas Dekker voelt zich gewoon enorm kut dat hij betrapt is en dat hij nu de lul is. Ik zou me ook klote voelen.

Ik hoop dat Thomas Dekker de tegenslag te boven komt en dat we hem terugzien in het peloton. Hij is voor mij geen held maarik hb wel respect voor zijn talent en prestaties
Camerig is prachtig!

Gebruikersavatar
canyon81
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 05 sep 2009 20:43

Gebruikersavatar canyon81 06 okt 2009 23:16

Ik zag een trotse, bijna arrogante jongen, die gewoon zijn eigen gang gaat, en niet echt laat zien z'n leven te willen beteren.
Hij leek meer te balen van het feit dat hij gepakt was, dan dat hij gebruikt had.
Eenvoud kenmerkt het ware.

joe1972
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 jul 2009 02:02

joe1972 06 okt 2009 23:22

Respect voor talent en prestaties? Voor talent hoef je geen respect te hebben, daar heeft ie zelf helemaal niets voor gedaan en z'n prestaties? Voorzover die al zo indrukwekkend zouden zijn, staan die nu wel in heel een ander daglicht.
a.k.a Joe

rnldzm
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jul 2009 17:30

rnldzm 06 okt 2009 23:36

Hieronder een bloemlezing wat mensen zoal schrijven over de interviews van Thomas Dekker:

Canyon81: Ik zag een trotse, bijna arrogante jongen, die gewoon zijn eigen gang gaat, en niet echt laat zien z'n leven te willen beteren.
Barts27: Ik betwijfel of TD zijn lesje heeft geleerd. Ik heb die indruk geen enkel moment tijdens het interview gekregen.
Zorro1: Ik weet niet of het mij alleen maar opviel maar die lichaamstaal van Dekker bij beide interviews (Smeets en Holland Sport). Let eens op hoe vaak hij langs de Jong en Smeets kijkt als hij antwoord geeft. Het is alsof hij daar verveeld zit omdat het maar moet en het lijkt alsof de wereld zich eigenlijk druk maakt om niets.
Oldboy: Maar goed, we zijn het allemaal wel eens dat Thomas Dekker geen geloofwaardig pers-optreden heeft gehad.
Spin: Is dat niet waar die uitdrukking 'iemand recht in de ogen kunnen kijken' vandaan komt? Het is duidelijk dat Thomas dat niet kan. Ronduit gênante vertoning.
Quarante: Z'n optreden was inderdaad erg ongeloofwaardig,
Simic: Vond het een twijfelachtig optreden van TD. Hij kwam over alsof hij over elke zin moest nadenken of hij het mag zeggen.
Corniel: Sterker nog: ik zag iemand die baalde dat hij was gepakt, ik heb nergens spijt gezien. Want hij dacht dat hij controle had over wat ie deed. ......

Er wordt in deze citaten van deze wanna be Dr Phills oeverloos geleuterd over SUBJECTIEVE zaken/waarnemingen, niks over de inhoud. Als jullie zo graag de amateur psycholoog willen uithangen, dan kun je beter naar de website van de Margriet of de Libelle gaan. Wat 'n ouwewijvenpraat (kots)

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 06 okt 2009 23:39

rnldzm schreef:Er wordt in deze citaten van deze wanna be Dr Phills oeverloos geleuterd over SUBJECTIEVE zaken/waarnemingen, niks over de inhoud. Als jullie zo graag de amateur psycholoog willen uithangen, dan kun je beter naar de website van de Margriet of de Libelle gaan. Wat 'n ouwewijvenpraat (kots)


Tsja daar is een forum voor en dat maakt het af en toe ook zo leuk. Daarnaast niemand wordt gedwongen om te lezen of te reageren.
What makes the boat go faster?

Plaats reactie