Wielerseizoen 2014
Wel pech dat ie dan net niet goed timet op die ene dag in 7 jaar dat van Avermaet dat een keer wel goed doet.
Het is van Avermaet wel gegund trouwens want hij was ook echt sterk en heeft al zo vaak net naast een overwinning gegrepen.
Het is van Avermaet wel gegund trouwens want hij was ook echt sterk en heeft al zo vaak net naast een overwinning gegrepen.
Campagnolo Ultra Dork
-
michiel831
- Forum-lid
Weet iemand een (nederlandse) livestream voor de eneco tour vandaag? laatste dagen op ''een'' gekeken maar die kan ik niet vinden nu.
-
ridley orion
- Forum-lid
Live stream ook voor zondag wwwl 1 en dan actueel tv je kunt dan op je tablet of pc kijken.
Ik denk zelf dat Boom juist het beste heeft gedaan wat er in zijn kunnen ligt.Ernie C. schreef:Waar twee honden vechten om één been...
Dumoulin en Boom rijden elkaar kapot en Wellens profiteert. Niet echt slim van de twee Nederlanders zonder sterke ploeg.
Als hij samen met Dumoulin naar de Redoute rijdt wordt hij eraf gereden.
Nu reed hij weg van Dumoulin en kon zo nog wat secondes pakken.
In het verleden is al gebleken dat Boom de Redoute slecht op kan in volle finale en dat bleek vandaag ook weer.
De grootste tactische fout die ik gezien heb was toen Boom, Dumoulin, van Avermaet en Grivko alleen zaten achter Wellens dat er toen niet doorgereden is.
Het was geen hele Redoute de laatste keer dus ik denk niet dat hij meer dan 2 seconden verloren had op Dumoulin in die laatste beklimming. Nu wint hij een paar secondes op Tom maar verliest er meer aan Tim.
En inderdaad voor van Avermaet en Grivko geldt in principe hetzelfde maar zij stonden geen 1 en 2 in het klassement.
En inderdaad voor van Avermaet en Grivko geldt in principe hetzelfde maar zij stonden geen 1 en 2 in het klassement.
Campagnolo Ultra Dork
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
who, bodycheck van Terpstra op Tankink net in de Enecotour (waarop Tankink er weer een teruggaf, en Terpstra er weer een, en Tankink er weer een).
Edit: op twitter lees ik dat het Wijnants zou zijn, en niet Tankink (op L1 hadden ze het over Tankink)
Edit: op twitter lees ik dat het Wijnants zou zijn, en niet Tankink (op L1 hadden ze het over Tankink)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was zeer onsportief gedrag waarbij Nikki imho het meest kinderachtig was.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Onbegrijpelijk! Zag het gebeuren, maar begrijp nog steeds niet waarom?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Hier dan het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=-zBIV5vdRSg
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, het zal wel weer niks zijn volgens de ploegleiding.... Duwem en trekken is normaal in die ploeg. NT was toch ook in de herhaling echt fout.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!