Wielrennen op tv
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Das toch een prima tijdstip juist, kan je het de hele avond terugkijken op het door jouw gewenste tijdstip. Het is inmiddels 2015
Dat kun je in principe van alles zeggen, je kunt alles terugkijken wanneer je wilt. Maar ik vind het wel lekker als ik gewoon de tv aan kan zwengelen laat op de avond om nog effe de Avondetappe te kijken.
Verder kan er na 19:00 nog vanalles gebeuren wat dan in de Avondetappe zou zitten.
Verder kan er na 19:00 nog vanalles gebeuren wat dan in de Avondetappe zou zitten.
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Ik weet dat t 2015 is, maar dank daarvoor.
Daar gaat t echter niet om. Niet iedereen heeft de mogelijkheden tot het bekijken van uitzending gemist op zijn of haar tv-scherm.
Daar gaat t echter niet om. Niet iedereen heeft de mogelijkheden tot het bekijken van uitzending gemist op zijn of haar tv-scherm.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Andersom: niet iedereen kan/wil opblijven tot de late Avondetappe. Ik ben er wel blij mee.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je haalt 2 dingen door elkaardaniel1975 schreef:Andersom: niet iedereen kan/wil opblijven tot de late Avondetappe. Ik ben er wel blij mee.
De Avondetappe komt niet meer, maar er komt wel iets anders vroeger op tv. Waar ben je dan blij mee?
De leuke discussies aan tafel bij Mart ergens in Frankrijk zijn er dus niet meer, daar word ik niet blij van
Overigens had je in voorgaande jaren rond 19:00 ook al een samenvatting op tv...
Morgen avond is om 22:20 de eerste aflevering van Vive le Velo op de Belg. De dagen daarna rond 21:30/21:40
Een vriendelijker tijdstip van de avondetappe, wat ik zelf net wat te laat vond, en dit is in mijn ogen een beter programma
Een vriendelijker tijdstip van de avondetappe, wat ik zelf net wat te laat vond, en dit is in mijn ogen een beter programma
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste tijd?copperzzz schreef:Fak, ik wist niet dat er geen Avondetappe kwam![]()
In plaats daarvan om 19:00 (7 uur?!?!) een standaard programmaatje zonder die mooie sfeer van de Avondetappe
Dit is in diverse media naar voren gebracht en hier op het forum uitvoerig besproken.
Ik moet toch wel besmuikt lachen. Na jaren afgeven op De Mart, met De Avondetappe, begint nu, 1 dag vóór de tour, al het geweeklaag over het ontbreken van De Mart, met De Avondetapp. Skitterend!!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De liefhebbers van DeMarr gaan zich nu roeren 
AE was een heerlijk programma (met alle ups en downs van Mart), maar net ff te laat.
AE was een heerlijk programma (met alle ups en downs van Mart), maar net ff te laat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat mensen hem gaan missen, is waarschijnlijk ook omdat je jezelf niet meer aan hem kunt ergeren, constateren dat zijn programma briljant was/is, maar hijzelf riant over de uiterste verkoopdatum heen, etc., etc.
stond overigens aardig interview met hem in NRC. niks nieuws, wel leuk om te lezen.
stond overigens aardig interview met hem in NRC. niks nieuws, wel leuk om te lezen.