Raad de weg (NL)
[quote="carlos"]YES!
Nu nog een nieuwe foto zoeken/schieten en een cursus
"hoe een plaatje plakken op het forum" volgen.
@NK 2003;
kom je toevallig uit dezelfde regio als het plaatje?[/quote]
Ik fiets hier regelmatig rond. Af en toe ook in december. Altijd vanaf huis in Alkmaar.
Nu nog een nieuwe foto zoeken/schieten en een cursus
"hoe een plaatje plakken op het forum" volgen.
@NK 2003;
kom je toevallig uit dezelfde regio als het plaatje?[/quote]
Ik fiets hier regelmatig rond. Af en toe ook in december. Altijd vanaf huis in Alkmaar.
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
[quote="Buzz"]Eeuwigelaan?[/quote]
Eeuwigelaan heeft geen asfalt en daar hangen de bomen veel meer naar de weg.
Eeuwigelaan heeft geen asfalt en daar hangen de bomen veel meer naar de weg.
[quote="michelvd"][quote="Buzz"]Eeuwigelaan?[/quote]
Eeuwigelaan heeft geen asfalt en daar hangen de bomen veel meer naar de weg.[/quote]
Oogt 'n beetje vaag, maar volgens mij is het geen asfalt. En die naar binnen-hangende bomen is wellicht ietwat verderop.
Eeuwigelaan heeft geen asfalt en daar hangen de bomen veel meer naar de weg.[/quote]
Oogt 'n beetje vaag, maar volgens mij is het geen asfalt. En die naar binnen-hangende bomen is wellicht ietwat verderop.
De Eeuwigelaan in Bergen (NH) is goed.
Buzz, aan jou de eer en de volgende opgave.
NB: ik had de foto eerst gesaved als "eeuwigelaanbergen" totdat ik mijn vermoeden bevestigd zag, dat je de foto-link naar imageshack via "eigenschappen" gewoon kunt zien!
Buzz, aan jou de eer en de volgende opgave.
NB: ik had de foto eerst gesaved als "eeuwigelaanbergen" totdat ik mijn vermoeden bevestigd zag, dat je de foto-link naar imageshack via "eigenschappen" gewoon kunt zien!
[quote="rob74"]en dat noem je een makkie!
Volgens mij liggen er minimaal 626 wegen in Nederland die er precies zo uitzien. Weg door een bos en twee fietspaden ernaast[/quote]
Er is maar één Eeuwigelaan zoals de Eeuwigelaan in Bergen!!
Geen fietspad zo hotsebotserig als dat naast de Eeuwigelaan. Een rotstuk door de vele boomwortels.
Volgens mij liggen er minimaal 626 wegen in Nederland die er precies zo uitzien. Weg door een bos en twee fietspaden ernaast[/quote]
Er is maar één Eeuwigelaan zoals de Eeuwigelaan in Bergen!!
Geen fietspad zo hotsebotserig als dat naast de Eeuwigelaan. Een rotstuk door de vele boomwortels.
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!