Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Bijna. Mix de letters wat door elkaar en voeg een ‘v’ toe 
Adversity is the Catalyst of Change
Ik was aan het zoeken naar prijzen voor de nieuwe Wahoo Kickr Core V2. Natuurlijk ligt marktplaats dan mee met de zoekgeschiedenis van Google en krijg ik ook op marktplaats ook resultaten te zien. En ook dus advertenties van Sportrental. Er is blijkbaar een markt voor mensen die voor 90 euro per maand een fietstrainer huren. https://link.marktplaats.nl/a1518622522 ... nt=app_ios
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Ik snap je verbazing, maar kan toch wel wat redenen bedenken waar het een optie kan zijn.tinoh schreef: ↑10 okt 2025 15:13 Ik was aan het zoeken naar prijzen voor de nieuwe Wahoo Kickr Core V2. Natuurlijk ligt marktplaats dan mee met de zoekgeschiedenis van Google en krijg ik ook op marktplaats ook resultaten te zien. En ook dus advertenties van Sportrental. Er is blijkbaar een markt voor mensen die voor 90 euro per maand een fietstrainer huren. https://link.marktplaats.nl/a1518622522 ... nt=app_ios
Misschien mensen met bijzonder weinig bergruimte in huis, die dan ´s winters hooguit 2 maandjes willen overbruggen. Wellicht sport influencers die nog in de fase van ´fake it to you make it´ zitten.
Of mensen in een revalidatie traject? Maandje huren om te testen of het echt wat voor je is; heb hier zelf een tacx staan die ik achteraf gezien beter een maandje op proef had kunnen huren (en dan niet had aangeschaft want indoor fietsen is echt mijn ding niet).
Dat snap ik dan inderdaad wel. Dan is het meer in combinatie met de verbazing die ik had over de vraagprijzen die nog gehanteerd worden voor 6-7 jaar oude eerste generatie Kickrs.
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
-
michiel831
- Forum-lid
Blijft Marktplaats he.
Zou voor de grap 40euro bieden en dat ze hem dan wel moeten komen brengen.
Zou voor de grap 40euro bieden en dat ze hem dan wel moeten komen brengen.
-
Tussendoor
- Forum-lid
Goede grap...
-
michiel831
- Forum-lid
Als ik jouw mening wilde...
Dan gaf ik je die wel.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
#doeeenslief
Men, zaterdag 3 fietsen op MP gezet. Staan ook te koop op het forum (viewtopic.php?t=102568). Er bied een dude een bedrag op alle drie de fietsen, ik denk mooi, dan ben ik ervan af. Bod was niet heel hoog maar alla. Gast komt ze zondag na zessen ophalen, prima. Hij zou berichten als ie zou vertrekken (15km verderop). Om half acht bericht gestuurd of ie nog kwam, hij leest het, en reageert gewoon niet. Vanmorgen nog maar een laatste berichtje of ie uberhaupt nog interesse heeft...
Fatsoen kost niks...daarom verkoop altijd liever via het forum hier, is altijd prima te doen.
Fatsoen kost niks...daarom verkoop altijd liever via het forum hier, is altijd prima te doen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Herkenbaar. Ik denk vaak dat kopers of verkopers hetzelfde in de wedstrijd zitten als ik zelf, maar dat is helaas niet zo.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Heel herkenbaar ja. Aan de andere kant; dit soort gasten gun je het dan ook niet toch? Althans zo denk ik dan maar in dat soort gevallen.rikkert schreef: ↑20 okt 2025 11:54 Men, zaterdag 3 fietsen op MP gezet. Staan ook te koop op het forum (viewtopic.php?t=102568). Er bied een dude een bedrag op alle drie de fietsen, ik denk mooi, dan ben ik ervan af. Bod was niet heel hoog maar alla. Gast komt ze zondag na zessen ophalen, prima. Hij zou berichten als ie zou vertrekken (15km verderop). Om half acht bericht gestuurd of ie nog kwam, hij leest het, en reageert gewoon niet. Vanmorgen nog maar een laatste berichtje of ie uberhaupt nog interesse heeft...
Adversity is the Catalyst of Change