Mathieu van der Poel
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat snap ik, maar ik denk dat het zijn tot nu toe onberispelijke imago geen goed doet.....
Ik gok op Brand en Worst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, die Panamera moet ergens van betaald wordenrobbebopper schreef: ↑11 jan 2020 18:50 Dat snap ik, maar ik denk dat het zijn tot nu toe onberispelijke imago geen goed doet.....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat lijkt me een onmogelijke opgave, 2 en 3 worden....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Da benne een Porsche.
Mattheu rijd in een Porsche.En daar werkt( zeer toevallig)zijn vriendin ook
Lijkt me erop, dat Mattheu die auto ter beschikking gestelt krijgt .
(of met flinke reductie).
Uiteraard voor reclame doeleinden(promotie) voor het merk Porsche.
Dat jullie daar over praten is al een bewijs dat het opvalt.
In elk geval rijden heel veel topsporters met gesponserde auto's.
en dat" vitamine-project" is hem zeer waarschijnlijk geadviseerd, door financiele zaakbehartigers, die hem dit hebben aangeraden om een deel van zijn geld hier in te investeren.
en wat dat jeugdfilmpje betreft zie ik gelijkenis met hele jonge voetballertjes die precies weten hoe ze moeten juichen.Dat hebben ze gezien op tv en zich voorgenomen omdat ook zo te doen.Wel grappig is dat. Een echt " binkie" was hij toen al.
Lijkt me erop, dat Mattheu die auto ter beschikking gestelt krijgt .
(of met flinke reductie).
Uiteraard voor reclame doeleinden(promotie) voor het merk Porsche.
Dat jullie daar over praten is al een bewijs dat het opvalt.
In elk geval rijden heel veel topsporters met gesponserde auto's.
en dat" vitamine-project" is hem zeer waarschijnlijk geadviseerd, door financiele zaakbehartigers, die hem dit hebben aangeraden om een deel van zijn geld hier in te investeren.
en wat dat jeugdfilmpje betreft zie ik gelijkenis met hele jonge voetballertjes die precies weten hoe ze moeten juichen.Dat hebben ze gezien op tv en zich voorgenomen omdat ook zo te doen.Wel grappig is dat. Een echt " binkie" was hij toen al.
Klopt. Deze scam past niet echt bij het nuchtere imago van de VDP's.robbebopper schreef: ↑11 jan 2020 17:38 Klopt, maar ik denk eerlijk gezegd toch dat Mathieu zich beter niet teveel met dit soort beslommeringen kan inlaten.