Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 05 mei 2013 17:10

Vandaag een om meerdere redenen grandioze trainingstocht gereden met groep. Vanwege het prachtige weer, de fraaie omgeving die ik nog niet kende en de voor mijn doen toch wel heftige prestatie. Rondje Barendrecht, Spijkenisse, Stellendam, Ouddorp, Middelharnis, Stad aan het Haringvliet, (Goeree Overflakke dus) Willemstad, via Hoekse Waard weer terug. 127 km in totaal met 120 km gemiddeld 28.4. Nou ja! En 7 km beetje lam uitfietsen na het opbreken van het groepje.
En het lag niet aan de bietensap want die heb ik niet gedronken want er zat een klont schimmel in de fles. Mot je het ook maar in de koelkast zetten, ei.:) Kortom; ik ben moe, voldaan en tevreden.
Veni. Vidi. Fietsie.

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 05 mei 2013 17:15

150 Km met de baanfiets, 1201m geklommen en 29,5Km/u gemiddeld tot aan Barcelona.

BCN - Sitges - l'Arboç - Sitges - BCN
http://app.strava.com/activities/52472718" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Panic
Forum-lid

Panic 05 mei 2013 17:52

Rondje Hoeksche Waard gedaan, iets meer dan 80km. Vanwege pollenallergie was ik zeer slecht, maar ik kon gewoon niet thuisblijven met dit weer. Heerlijk in kort-kort gereden.

Helaas wel een aantal levensgevaarlijke situaties meegemaakt, voornamelijk veroorzaakt door haantjesgedrag van mede-wielrenners. Absoluut dieptepunt waren de drie peenvogels die vanaf de Haringvlietbrug richting Numansdorp aan kwamen rijden. Ik had voorrang maar bang als ze waren dat hun gemiddelde met 0,1 omlaag zou gaan besloten ze toch door te rijden. Twee man maakten extra vaart en konden net voor mij langs. De derde, en waarschijnlijk het lulletje van de groep, kwam in no-mans-land terecht; twijfel tussen stoppen of doorrijden. Met een enorme noodstop kon ik nog net zijn voorwiel ontwijken. Scheldend en tierend keek ik achterom; meneer stond een beetje schaapachtig te lachen. Ik kan je vertellen dat mijn handen erg jeukten op dat moment...

Anyway, de cijfers!

Afbeelding

Helen
Forum-lid

Helen 05 mei 2013 18:06

Vandaag Classico Boretti gefietst, 160 km met gemiddeld 30,4. Komt voor het overgrote deel door de voordelen van in een groep fietsen, maar als je daar nog niet zo ervaren in bent voelt het toch als een hele prestatie. Ook schitterend weer natuurlijk en bij wijze van spreken in de achtertuin begonnen, dus een mooie dag geweest!

Helen
Forum-lid

Helen 05 mei 2013 18:11

TumTumTum schreef:Vandaag een om meerdere redenen grandioze trainingstocht gereden met groep. Vanwege het prachtige weer, de fraaie omgeving die ik nog niet kende en de voor mijn doen toch wel heftige prestatie. Rondje Barendrecht, Spijkenisse, Stellendam, Ouddorp, Middelharnis, Stad aan het Haringvliet, (Goeree Overflakke dus) Willemstad, via Hoekse Waard weer terug. 127 km in totaal met 120 km gemiddeld 28.4. Nou ja! En 7 km beetje lam uitfietsen na het opbreken van het groepje.
En het lag niet aan de bietensap want die heb ik niet gedronken want er zat een klont schimmel in de fles. Mot je het ook maar in de koelkast zetten, ei.:) Kortom; ik ben moe, voldaan en tevreden.
En terecht dat je tevreden bent! Ook met de wind die volgens mij gewoon met ons meedraaide.

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 05 mei 2013 18:43

Vandaag de elfmerentocht gereden tot lemmer steenkoude handen gehad. De benen wouden de hele week al niet mee werken en jammer genoeg vamdaag ook niet. Maar tien ik eenmaal thuis om koffie was geweest en in de kortebroek de tocht kon afmaken ging het beter (ook niet eerlijk want was allemaal bijna voor de wind)

Hopelijk volgend weekend beter, dan staat rondje IJsselmeer op de planning.

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 05 mei 2013 18:45

Gisteren een rondje Moordrecht met een bezoekje aan 12go biking en een bezoekje aan Slingerland in Haastrecht.
Krimpen aan de Lek, Ouderkerk aan den IJssel, Gouderak, Moordrecht, Gouda, Haastrecht, Stolwijk, door de Loet en weer terug in Krimpen aan de Lek.
Kort, kort met arm en been stukken.
Wel veel wind maar lekker weertje.
http://connect.garmin.com/activity/307458850" onclick="window.open(this.href);return false;

Vandaag weer een rondje.
Heerlijk weer. 8-)
Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, Kralingseveer, van Brienenoordbrug, H.I. Ambacht, brug over de Noord, Alblasserdam, Kinderdijk, Nieuw Lekkerland, Streefkerk, Pont over naar Bergambacht, Lekkerkerk en weer thuis in Krimpen aan de Lek.
Begonnen in korte broek en armstukken. Die heb ik na een uurtje uitgedaan en heerlijk in het zonnetje gereden.
kijken of de melkflessen weer een beetje kleur krijgen 8-)
http://connect.garmin.com/activity/308017603" onclick="window.open(this.href);return false;
Merida Scultura Endurance 4000

sumarcity
Forum-lid

sumarcity 05 mei 2013 18:53

Lekker blokje getoerd

http://www.brytonsport.com/mapTrackView?id=2984253" onclick="window.open(this.href);return false;
BLADE 2012***SRAM Red***FFWD-6-SE
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42

Globeskater1983
Forum-lid

Gebruikersavatar Globeskater1983 05 mei 2013 19:21

Vanochtend vroeg opgestaan om de boretti classic te gaan fietsen.... samen met mijn fietsmaatje reden wij de 110km... Iets te fanatiek in het begin met de groepjes meegereden en dat hebben we de laaatste 40km moeten bekopen... ik denk toch iets te weinig gegeten en gedronken ook dus mooi leermoment voor de elfstedentocht over 2 weken! Verder zeer te spreken over de tocht en omgeving, wie weet volgend jaar weer =)

teamorange
Forum-lid

teamorange 05 mei 2013 20:15

Deze namiddag naar Zeeland gereden met de auto om eens lekker te gaan fietsen met o.a. Zeelandbrug, Oesterdam... altijd lekker toeren daar...ni veel wind vandaag en mooi weer ...
125km
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 05 mei 2013 21:43

Nadat het 2 weken terug en vorige week mis gaan met mijn MTB marathons (niet gestart vanwege rug), eindelijk vandaag mijn eerste marathon kunnen rijden in het Duitsland.
Daar in het plaatsje Emmelhausen de z.g. Schindler Hannes marathon die over 100 km / 2.400 hm ging. Op papier niet echt extreem, maar bijna nergens mooi lang lopende klimwerk, maar van alles door elkaar met hellingen richting de 15%. Verder leuke technische trails door de bossen over smalle paden en veel boomwortels en veel stukken stuiteren tussen de weilanden door.
Maar het was een geweldig leuke ronde en geen seconde verveeld onderweg. Dit vooral ook omdat ik zo'n beetje de hele wedstrijd in gevecht was met enkele achtervolgers. Heb als een gek moeten rijden en vooral op het laatst want na 5:08u was de marge op nummer 3 en 4 36 seconde. Dus als ik dat had laten liggen was het geen podium, nu dus wel met P2 bij de masters 3 (50+). Belangrijker toch het gevoel dat ik de pechgevalletjes van afgelopen weken er uit gefietst heb.
Ritje voor de liefhebbers op Strava http://app.strava.com/activities/52520477.
Verder een aanrader voor iedere mountainbiker om hier een keer te rijden. Goede organisatie, leuke sfeer, gaaf parcours en dit jaar super mooi weer.!!!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 05 mei 2013 22:06

Vanuit Rotterdam een rondje Bloemendaal. Met wat geslinger iets meer dan 200km.

Afbeelding
Alphen

Afbeelding
Het Kopje van Bloemendaal

Afbeelding
De Zilk

Afbeelding

Plaats reactie