Het grote Tour 2010 Topic!
Anticlimax vond ik het niet maar 2 paar even sterke beentjes geeft nou eenmaal geen spektakel... Maar idd wat een stom volk langs de weg, zet het alsjeblieft in z'n geheel af en geef die mannen de ruimte. Gesink heeft er ook last van gehad verklaarde hij al
Do not CROSS the road!
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Het is me niet duidelijk waarom er zoveel mensen in hun blote kont rond liepen in de etappe van vandaag. Het Kazachstans nationaal tenu was me wel duidelijk.

ericpeters schreef:Het is me niet duidelijk waarom er zoveel mensen in hun blote kont rond liepen in de etappe van vandaag. Het Kazachstans nationaal tenu was me wel duidelijk.
Haha, die Borat mankini was idd erg populair op de Tourmalet. Maar had dan toch liever 'n paar strakke damesbillen zien sprinten!
[img=http://www.giftmonger.com/acatalog/bora ... y-nice.jpg]
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
eelcoz
Kunnen ze iedere idioot die meent te moeten meerennen niet gewoon een knieschot geven?:D
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Kan Gesink Rodriguez voorblijven in de tijdrit?
eelcoz schreef:Wat een vreselijke anti-climax. Ben speciaal eerder naar huis gegaan uit m'n werk, maar viel op een gegeven moment gewoon in slaap op de bank.
Tja, ik denk dat, net als vorig jaar, de mannen gewoon te moe zijn. Andy valt wel aan, maar net even een tikkie te slap, en Contador is wel moe, maar net niet moe genoeg om niet te kunnen aanklampen. De niveauverschillen zijn dan te klein, als niet 1 vd 2 een slechte dag heeft. Tegelijkertijd wordt men liever veilig 2de, dan tijdens de Tour meer te strijden met het risico 5de te worden.
Ypuh schreef:Kan Gesink Rodriguez voorblijven in de tijdrit?
Nou, kijkend naar de ronde van Zwitserland zijn er geen garanties, zeker niet na 3 weken Tour. Laten we het hopen dat hij zich kan handhaven.
Ander nieuws uit de marge:
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=JM2T6C01
Die Jürgen VdB toch!
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=JM2T6C01
Die Jürgen VdB toch!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
MrT schreef:eelcoz schreef:Wat een vreselijke anti-climax. Ben speciaal eerder naar huis gegaan uit m'n werk, maar viel op een gegeven moment gewoon in slaap op de bank.
Tja, ik denk dat, net als vorig jaar, de mannen gewoon te moe zijn. Andy valt wel aan, maar net even een tikkie te slap, en Contador is wel moe, maar net niet moe genoeg om niet te kunnen aanklampen. De niveauverschillen zijn dan te klein, als niet 1 vd 2 een slechte dag heeft. Tegelijkertijd wordt men liever veilig 2de, dan tijdens de Tour meer te strijden met het risico 5de te worden.
Ypuh schreef:Kan Gesink Rodriguez voorblijven in de tijdrit?
Nou, kijkend naar de ronde van Zwitserland zijn er geen garanties, zeker niet na 3 weken Tour. Laten we het hopen dat hij zich kan handhaven.
Net als Eelcoz ook speciaal vrij genomen om er eens goed voor te gaan zitten.
Wat blijkt: het peloton is een grote groep knuffelaars geworden!
Sanchez op zijn plaat en iedereen gaat zitten wachten. En dan de apotheose van de dag.. de laatste klim. Een aanval van Schleck en een aanvalletje van Contador en dat was het. De schapen waren nog het meest spraakmakend deze etappe.
En dan dat geknuffel weer na de finish waar nadat Contador Schleck heeft laten winnen echt vreselijk! Ik werd er echt onpasselijk van
Nee, dit was niet het knallende slot van een boeiende Tour.
Inderdaad was het publiek echt weer weerzinwekkend. In de Giro trekken ze een blik militairen open om langs het parcours als een menselijke hek te staan. Was weer niet om aan te zien hoe bvelangrijk mensen het vinden om aandacht op TV tijdens de tour te krijgen. Je wacht toch weer dat een renner een goeie hoek uitdeeld aan zo'n infantiel.
Rest ons nog de tijdrit, en tijdritten na 3 weken Tour zijn altijd een tikkie onvoorspelbaar.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
De tour lijkt steeds meer op een echte toertocht. Vreselijk heeft op deze manier weinig meer met sport te maken eerste 100 kilometer iedereen met de handjes op het stuur en een groepje vooruit voor de sier en daarna een koud en flauw hoofdgerecht.
Topsport moet knalhard zijn en niet dit vreselijk softe gedoe allemaal. De interesse neemt af.
Topsport moet knalhard zijn en niet dit vreselijk softe gedoe allemaal. De interesse neemt af.
Het zou beter zijn, was er eerder een tijdrit in het parcours opgenomen. Dan waren ze allemaal niet zo knuffelig geweest; maar had iedere klimmer weer tijd willen terug pakken op de tijdrijders.
Vorig jaar was de Mont Ventoux op de ene laatste dag ook geen succes. Ik vond dus de Tourmalet ook niet echt een succes.
In de tijdrit kan nog gegoocheld worden met minuten!
Vorig jaar was de Mont Ventoux op de ene laatste dag ook geen succes. Ik vond dus de Tourmalet ook niet echt een succes.
In de tijdrit kan nog gegoocheld worden met minuten!
- Supergrover
- Forum-lid HC
roro27 schreef:wie laat nou zijn schapen loslopen?
ik denk de franse neef van die vent met die hond uit de 2e etappe....