Ik heb nog geen afspraak gemaakt met mijn fietsmaat. Het is ongeveer 5 kwartier rijden vanuit mijn huis in Deventer. Ik gok dat we wel ergens tussen 7 en half 8 hier vertrekken. Jij?walterg schreef:Die heb ik ook in de planning staan. Hoe laat start jij?
Vandaag gefietst in 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een woei gister! Maar wel aangename temperatuur 
Ziet er vandaag nog beter uit, dus zo maar lekker op de fiets. Eindelijk eens echt lente-fietsweer, jippie!
Ziet er vandaag nog beter uit, dus zo maar lekker op de fiets. Eindelijk eens echt lente-fietsweer, jippie!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Dat vind mijn vriendin ook, dus wordt met de stadsfiets naar het bevrijdingsfestival 
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Tsja, 'eerlijk zullen we alles delen'dickygiovanni schreef:Dat vind mijn vriendin ook, dus wordt met de stadsfiets naar het bevrijdingsfestival
60 x Ventoux
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Ik denk dat wij rond half zeven hier vertrekken en tussen acht uur en half negen in Ibbenbüren de route oppakken.steven250 schreef:Ik heb nog geen afspraak gemaakt met mijn fietsmaat. Het is ongeveer 5 kwartier rijden vanuit mijn huis in Deventer. Ik gok dat we wel ergens tussen 7 en half 8 hier vertrekken. Jij?walterg schreef:Die heb ik ook in de planning staan. Hoe laat start jij?
-
PaPiggelmee
- Forum-lid
Topic heet : Vandaag gefietst in 2013 , ik weet het
Gister
. 45 km Haarlem zwanenburg Haarlem Hillegom lisserbroek Haarlem
Vandaag 35 km Klein stukje meegefietst met de boretti tocht.
Gister
Vandaag 35 km Klein stukje meegefietst met de boretti tocht.
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX
-
martijncervelo
- Forum-lid
Vanmorgen toch maar opgestaan en in de auto gestapt richting Sneek om de Elfmeren toch af te jakkeren. In het begin van de rit een medestander gevonden die ook wel zin had in jakkeren en kop over kop rijden. Lekker de 150km in 4 uur en 29 minuten er door heen gejast, de hele rit kippetjefit. Trouwens een ietwat frisse start maar al vrij snel uitermate mooie fiets weer.
http://app.strava.com/activities/52442452" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/activities/52442452" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Vandaag een stevige interval van 50 km + 2 x 15 km warm up/cooling down. Vlak voor vertrek een sterke kop koffie achterover gegooid. Bedoeling was om te testen wat het effect is op mijn prestaties en hoewel mijn conditie vrij snel op mijn oude niveau terug komt was mijn snelheid een stuk hoger dan de vorige keer. Of en in welke mate het door de caffeine komt is natuurlijk nooit precies vast te stellen maar voor mijn gevoel heeft het zeker effect.
Trouwens kwam ik in mijn rustblok nog een wat oudere man tegen op een stadsfiets. Tegelijkertijd reden er nog een paar andere racers op het fietspad en deze man op leeftijd fietste gewoon net zo snel als de rest.Ik vroeg nog of hij geen motor in zijn fiets had
Ik wist eigenlijk niet wat ik zag.
Trouwens kwam ik in mijn rustblok nog een wat oudere man tegen op een stadsfiets. Tegelijkertijd reden er nog een paar andere racers op het fietspad en deze man op leeftijd fietste gewoon net zo snel als de rest.Ik vroeg nog of hij geen motor in zijn fiets had
Vanochtend op pad gegaan voor een rondje Beemster.
Met dit mooie weer was het geen straf.
Heerlijk gefietst, weer wat nieuwe (voor mij) onbekende weggetjes gereden.
129 km met een gemiddelde van 30,7.
De eerste keer dit jaar dat ik boven de 30 kom enhet is pas mijn 5e lange rit.
Het gaat dus lekker.
Met dit mooie weer was het geen straf.
Heerlijk gefietst, weer wat nieuwe (voor mij) onbekende weggetjes gereden.
129 km met een gemiddelde van 30,7.
De eerste keer dit jaar dat ik boven de 30 kom enhet is pas mijn 5e lange rit.
Het gaat dus lekker.
-
martijnnnn
- Forum-lid
Lekker 55 km door het Drentse landschap gefietst, heerlijk dat weertje zo! Kan ik wel aan wennen..
Vanochtend weggegaan met het idee dat we de 11-dorpentocht zouden fietsen richting Alphen aan den Rijn. Bij vertrek werd echter besloten om een uitgepijlde route van Velo vanaf Wateringen te fietsen. Bij De Lier waren we de pijlen alweer kwijt en besloten we dan maar de route van de 11-dorpentocht bij Schipluiden op te pakken. Daar niks te zien van die route. Toen maar naar de Beneluxtunnel gereden waar we de Velo-route weer opgepikt hebben. Met z'n 4-en vertrokken, maar 2 wilde persé om 12:30 uur thuis zijn. Een of ander onnozel clubje uit de hoofdstad kon geloof ik kampioen worden of zo. Met z'n 2-en verder gereden en uiteindelijk met 112 km op de teller weer thuis aangekomen. Vertrokken met arm- en beenstukken aan. Maar het laatste stuk toch nog kort-kort kunnen rijden voor het eerst dit jaar. Eerlijk gezegd toch net ietsje te fris, haha.
Route

Route

- Le Grimpeur
- Forum-lid
Zojuist terug van een klim-training op de Zuidoost-Veluwe (met o.a.de Schaapsallee-Lange Juffer, Zijpenberg, Posbank, Holleweg). 't Was overal wel druk met onder meer weinig stuurvaste fietsers (typisch, die trappen ook altijd inefficiënt met het holle deel van de voet op de pedalen) en motorrijders. Maar goed, wel hebben allemaal recht op ons eigen plekje op de weg, dus gewoon goed opletten en anticiperen. Het was natuurlijk fantstisch fietsweer en in zo'n mooie omgeving is het dubbel genieten, zeker als de benen dan ook nog eens goed aanvoelen
. Toch mooi 101 km weggetrapt.
Op de Zuidoost-Veluwe (langs de Burgemeester Bloemersweg in het Nationaal Park Veluwezoom):

Op de Zuidoost-Veluwe (langs de Burgemeester Bloemersweg in het Nationaal Park Veluwezoom):

60 x Ventoux