maarja menig fietser met een lichtere fiets moet maar eerst eens in m`n wiel kunnen blijven zitten

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Deze al gezien op MP ?Matthijs1973 schreef:blijft toch een fijn frame...ben nog even opzoek geweest naar eenzelfde frame om eventueel op te bouwen als winter/taxc fiets met een 105 groep, maar kom ze helaas niet tegen (maat 59)
Ik begrijp je dilemma....Matthijs1973 schreef:yep (evengoed dank voor de tip!), en al geboden, maar ze wil minimaal 500 euro, en dat is me toch echt teveel, ik heb er zelf destijds nog minder voor betaald. Voor 400 euro heb ik een leuk frame uit China, lijkt me ook leuk om eens te proberen en het verschil te ervaren.
Ik ben nog steeds bezig met dit projectje, en met een zadelpen en stuurpen van KCNC kan er zo nog 100 gr af. We naderen de 6.00 kgemil schreef:Mooi hoor, Wido!
Zou je een breakdown kunnen geven van het gewicht van de componenten die je hebt gebruikt? Ik zit zelf zo af en toe ook wel eens te kijken naar waar ik bij mijn BeOne* eventueel gewicht kan besparen.
Waarom niet? Zoals je ziet gaat dat prima met het juiste achterwiel.rene909 schreef:Is zo'n frame wel geschikt om er met vast verzet mee te rijden?