Ervaringen met Aliexpress wielen
-
scottpch64
- Forum-lid
Ik heb de hub van mijn CSC wielen 2 weken geleden gedemonteerd en opnieuw ingevet na 5000km, er was geen slijtage te zien.
Geen metaaldeeltjes gevonden en de ratchet zag er prima uit.
Geen metaaldeeltjes gevonden en de ratchet zag er prima uit.
Voor de mensen die vorig jaar de boel beetje in de gaten hebben gehouden, komen hier rond Black Friday ook leuke aanbiedingen op de csc wielen of ook net als in Nederland eerst prijs omhoog zodat de aanbieding veel lijkt maar niets voorstelt? Loont het om even te wachten?
Het is wisselend met de prijzen. De ene keer geven ze het een paar weken van te voor aan, de andere keer zijn de prijzen spontaan 20 of 30 euro goedkoper. We hebben hier inmiddels drie setjes en alle drie gekocht aan een andere prijs. Of ze met Black Friday weer omlaag gaan is zo niet te voorzien. Maar het verschil tussen het duurste en goedkoopste setje bij ons is 50 of 55 euro. Dus een keer flinke frietboer bestelling of met z’n vieren naar de Mac.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Ik ben op zoek naar een setje carbon wielen die ik voor zowel gravel als cross kan gebruiken. Graag 25mm breed en goede naven. Ze worden gebruikt als 2e wielset voor de gravelfiets bij modder en als setje voor de cross.
Zo hoef ik niet steeds banden te verwisselen.
Iemand tips? Zit op marktplaats te kijken naar zipp 303 of dt swiss grc, maar die prijzen zijn 2e hands nog hoger dan een nieuw setje uit China.
Ben niet zo bekend met het kopen van fiets spullen via AliExpress.
Heb dit topic al wel een beetje gelezen, zie veel over elitewheels en csc. Maar misschien heeft iemand ervaring met een setje voor de gravel/cross?
Zo hoef ik niet steeds banden te verwisselen.
Iemand tips? Zit op marktplaats te kijken naar zipp 303 of dt swiss grc, maar die prijzen zijn 2e hands nog hoger dan een nieuw setje uit China.
Ben niet zo bekend met het kopen van fiets spullen via AliExpress.
Heb dit topic al wel een beetje gelezen, zie veel over elitewheels en csc. Maar misschien heeft iemand ervaring met een setje voor de gravel/cross?
-
michiel831
- Forum-lid
Ik heb een paar pagina's gevraagd of iemand zijn aankoopprijs wilde delen zodat we dit idd een beetje in de gaten kunnen houden.Critic schreef: ↑25 sep 2025 08:45 Voor de mensen die vorig jaar de boel beetje in de gaten hebben gehouden, komen hier rond Black Friday ook leuke aanbiedingen op de csc wielen of ook net als in Nederland eerst prijs omhoog zodat de aanbieding veel lijkt maar niets voorstelt? Loont het om even te wachten?
Kan het je afraden, als je zoiets vraagt word je voor een halve idioot uitgemaakt.
En forum van saamhorigheid en broederschap is het hier al lang niet meer.
Heeft niets met 'samenhorigheid en broederschap' te maken ook al omdat een forum waar merendeel discussies worden gevoerd dat nooit heeft gehad of zal hebben.michiel831 schreef: ↑27 sep 2025 19:11Ik heb een paar pagina's gevraagd of iemand zijn aankoopprijs wilde delen zodat we dit idd een beetje in de gaten kunnen houden.Critic schreef: ↑25 sep 2025 08:45 Voor de mensen die vorig jaar de boel beetje in de gaten hebben gehouden, komen hier rond Black Friday ook leuke aanbiedingen op de csc wielen of ook net als in Nederland eerst prijs omhoog zodat de aanbieding veel lijkt maar niets voorstelt? Loont het om even te wachten?
Kan het je afraden, als je zoiets vraagt word je voor een halve idioot uitgemaakt.
Verder ben je nooit voor een 'halve idioot' uitgemaakt en is het meer jouw gevoel wat overblijft nadat meerdere op het forum dat idee van jou om 'onze aankoopprijzen' te delen geen goed idee hebben gevonden.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Over het algemeen kan worden gesteld dat "Black Friday" aanbiedingen weinig tot niks voorstellen. Op het forum zijn meerdere topics aanwezig over dit onderwerp: search.php?keywords=black+friday&terms= ... ubmit=ZoekCritic schreef: ↑25 sep 2025 08:45 Voor de mensen die vorig jaar de boel beetje in de gaten hebben gehouden, komen hier rond Black Friday ook leuke aanbiedingen op de csc wielen of ook net als in Nederland eerst prijs omhoog zodat de aanbieding veel lijkt maar niets voorstelt? Loont het om even te wachten?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
michiel831 schreef: ↑27 sep 2025 19:11Ik heb een paar pagina's gevraagd of iemand zijn aankoopprijs wilde delen zodat we dit idd een beetje in de gaten kunnen houden.Critic schreef: ↑25 sep 2025 08:45 Voor de mensen die vorig jaar de boel beetje in de gaten hebben gehouden, komen hier rond Black Friday ook leuke aanbiedingen op de csc wielen of ook net als in Nederland eerst prijs omhoog zodat de aanbieding veel lijkt maar niets voorstelt? Loont het om even te wachten?
Nog even een korte noot : ik post op 11 september dat ik een setje 50x30 CSC wielen heb besteld. Jij vraagt of ik de prijs wil delen, terwijl je dit ook zelf op kan zoeken op dezelfde datum of de dag erna. Google en AliExpress are your best friend. Dan heb je een mooie startdatum en kan je de prijs ontwikkeling in de gaten houden.
Ik heb je ook nooit voor halve idioot uitgemaakt, sterker nog ik heb op 11 september later op die dag( pag 59 van dit topic ) mijn prijs die IK heb betaald en ook nog een link bijgepost !! Waarvoor dank -
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless