Een E Pace.
4 Wiel aandrijving, automaat, 250 pk.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
En dan vraag je je af waarom sommigen hier zulke gunstige verbruiken melden?
De adaptive wordt door Europa verplicht in nieuwe wagens vanaf volgend jaar.daniel1975 schreef: ↑28 jun 2023 09:29Bij heel veel auto's is dat óf een dure optie, óf alleen verkrijgbaar op de meest luxe uitvoeringen.
Normale CC is standaard, gewone adaptive bij heel veel merken alweer meerprijs. Laat staan die hele sjieke uitvoering.
Ik heb "gewone" adaptive; vind het helemaal super. De minimale afstand tot jr voorganger is prima in te stellen in 3 stappen, rijdt heel relaxed.
En is dat dan niet wat de EU -elite wil, geen auto's meer voor het plebs....daniel1975 schreef: ↑28 jun 2023 21:54
Wist niet dat Adaptive verplicht wordt. Bijzonder, want dan worden auto’s nóg duurder.
Ik heb het ook gehad in mijn Volvo S60 en heb een heel andere ervaring.
Dat maakt het de activistische lobby's nog makkelijker....daniel1975 schreef: ↑28 jun 2023 22:48
Ik ben niet zo van de eu-elite complotjes. Volgens mij zijn ze daar te dom voor.
In de mobilhome (Ford) werkt de vermoeidheidsdetectie soms toch wel. De 'beide handen aan het stuur' opmerking daarentegen is meestal ongegrond.daniel1975 schreef: ↑28 jun 2023 22:48 @lugosi Pffffft…. Ik heb al 3 of 4 generaties vermoeidheiddetectie in autos gehad en ding heeft nog nooit gereageerd. En daar zaten ook ritten bij dat ik uit ellende de auto aan de kant heb gezet, zo moe als ik was.
Blijkbaar oog ik heel fit als ik moe ben….