En ja toeristen. Ze zijn niet gewend aan fietsen en de bijbehorende paden. Toen ik nog in Amsterdam woonde leverde het regelmatig levensgevaarlijke situaties op. Elke Amsterdammer weet; zodra je een rode McBike huurfietst ziet, zoek dekking!
Vandaag gefietst in 2013
Prachtig plaatje 
En ja toeristen. Ze zijn niet gewend aan fietsen en de bijbehorende paden. Toen ik nog in Amsterdam woonde leverde het regelmatig levensgevaarlijke situaties op. Elke Amsterdammer weet; zodra je een rode McBike huurfietst ziet, zoek dekking!
-
bianchisl3
- Forum-lid
Easy rondje binnendoor naar Schipluiden. Met mijn vrouw. Korte broek, korte mouwtjes. Kilometer of 50. Puur geluk

-
DeletedUser01
- Forum-lid
Vlakbij mijn hometown...
Die laatste foto is origineel, zeg!
Die laatste foto is origineel, zeg!
Vanmiddag samen met mijn vrouw een lekker zonnig tochtje Zuid Limburg gedaan.
70km uit en thuis, was haar eerste langere rit dit jaar.
Bekende namen: Loorberg, Camerig, Schweiberg, Gulpen etc...
Vlak voor thuiskomst nog ff de inwendige mens versterkt bij herberg "Moeder de Gans" in Teuven (Voerstreek Belgie)
Altijd goed toeven daar...
70km uit en thuis, was haar eerste langere rit dit jaar.
Bekende namen: Loorberg, Camerig, Schweiberg, Gulpen etc...
Vlak voor thuiskomst nog ff de inwendige mens versterkt bij herberg "Moeder de Gans" in Teuven (Voerstreek Belgie)
Altijd goed toeven daar...
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Loorberg/Camerig, het Toscane van Nederland! 
Dedenborn - Simmerath - Lammersdorf - Roetgen - Rott - Aken - Vaals - Gulpen - Maastricht.
Niet de meest inspirerende route gereden, wel de kortste. 70 km met 650 hm. Nu in de trein naar Zeist.
Niet de meest inspirerende route gereden, wel de kortste. 70 km met 650 hm. Nu in de trein naar Zeist.
Vanmorgen vroeg opgestaan, spullen verzameld en een rugzak op pad gegaan.
Dedenborn - Simmerath - Lammersdorf - Roetgen - Rott - Aken - Vaals - Gulpen - Maastricht.
Niet de meest inspirerende route gereden, wel de kortste. 70 km met 650 hm. Nu in de trein naar Zeist. Het is mooi geweest, in totaal 502 km / 8400 hm gereden in de Eifel.
[edit] Utrecht - Zeist ook maar per fiets gedaan. Totaal 80 km.
Niet de meest inspirerende route gereden, wel de kortste. 70 km met 650 hm. Nu in de trein naar Zeist. Het is mooi geweest, in totaal 502 km / 8400 hm gereden in de Eifel.
[edit] Utrecht - Zeist ook maar per fiets gedaan. Totaal 80 km.
Rondje in Portugal
124 km met 1500 hoogtemeters. Borba - Redondo - Estremoz - Monforte - Elvas. En dat met een gemiddelde van 23,6 kmh. Oh ja, een fiets van 11 kg en 9 kg aan bagage. Ik ben op weg van Madrid naar Sevilla maar ik wilde ook wel eens in Portugal fietsen. Morgen weer naar Spanje. Het is hier nu 25 graden en heerlijk zonnig
124 km met 1500 hoogtemeters. Borba - Redondo - Estremoz - Monforte - Elvas. En dat met een gemiddelde van 23,6 kmh. Oh ja, een fiets van 11 kg en 9 kg aan bagage. Ik ben op weg van Madrid naar Sevilla maar ik wilde ook wel eens in Portugal fietsen. Morgen weer naar Spanje. Het is hier nu 25 graden en heerlijk zonnig
Live fast; die young. mijn blog
Winderig rondje langs Almere haven,Lelystad en Harderwijk, Putten
http://app.strava.com/activities/52301401" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/activities/52301401" onclick="window.open(this.href);return false;
Cube Peleton SLR
Specialized Rockhopper
Sensa Fermo
Specialized Rockhopper
Sensa Fermo
Ik heb samen met mijn fietsmaat uit Apeldoorn een klimtraining over de posbank gereden:
Eerst vanuit Deventer die kant op gereden, vervolgens ter plekke 2 rondes van +/- 31km met 420hm per ronde waarbij je alle bekende klimmetjes pakt. En daarna uiteraard weer terug, totaal goed voor 141km.
Het klimmen liep redelijk goed
De 2e ronde ging uiteraard iets langzamer, maar met met 1 uur 2 en 1 uur 4 per ronde was het verval niet echt groot. Mijn fietsmaat zakte er aan het einde van de 2e ronde wel doorheen.
Op de terugweg had ik gelukkig de wind (4bft) in de rug, dus vanaf het Apeldoorns kanaal heb ik mijn fietsmaat weer gedag gezegd en kon ik nog even flink doortrappen.
Volgend weekend staat de Tecklenburg Rundfahrt (160km/2.000hm) op het programma dus dit was een goede test
Eerst vanuit Deventer die kant op gereden, vervolgens ter plekke 2 rondes van +/- 31km met 420hm per ronde waarbij je alle bekende klimmetjes pakt. En daarna uiteraard weer terug, totaal goed voor 141km.
Het klimmen liep redelijk goed
Op de terugweg had ik gelukkig de wind (4bft) in de rug, dus vanaf het Apeldoorns kanaal heb ik mijn fietsmaat weer gedag gezegd en kon ik nog even flink doortrappen.
Volgend weekend staat de Tecklenburg Rundfahrt (160km/2.000hm) op het programma dus dit was een goede test
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Die heb ik ook in de planning staan. Hoe laat start jij?
Vanavond rond 18:00 uur op de fiets gestapt voor een ritje naar het westen.

Om acht uur gestopt, het is tenslotte 4 mei vandaag.

Langs de verlengde startbaan bij Airport Groningen-Eelde.

En via Yde en Tynaarlo weer terug naar huis.
Vanavond rond 18:00 uur op de fiets gestapt voor een ritje naar het westen.

Om acht uur gestopt, het is tenslotte 4 mei vandaag.

Langs de verlengde startbaan bij Airport Groningen-Eelde.

En via Yde en Tynaarlo weer terug naar huis.