daniel1975 schreef:Voor het geld van XTR zou ik Hope kopen, nog mooier

Maar de XT s zijn imho onovertroffen qua value for money.
Hope vind ik idd ook mooier... En past beter bij rest van mijn Hope spul..

Wat betreft XT is dat idd veel value for money...
race-niek schreef:de setup van je mountainbike ziet er super strak uit zo!
door die 120mm vork, heeft je fiets echt wat weg van een "downhill" bike!
heb je die wielen via de rose site gekocht of ben je echt naar de winkel ervoor geweest?
ben namelijk ook nog opzoek naar nieuwe wielen voor mijn fully, en deze zien er wel zeer goed uit!
Thanks! Ik was naar "Rose Sale" geweest op de donderdag met een maatje die een Rose Card had... Ik stond al op het punt een andere vork aan te schaffen, maar niet verwacht dat ik die F-series RLC voor 249,- euro mee kon nemen bij Rose...

Ver onder mijn budget van wat ik had uit willen geven voor een nieuwe voorvork, omdat ik max. 500,- euro wilde uitgeven aan een vork. Want ik had thuis al bijna een Rock Shox SID besteld met 120mm, maar was toch benieuwd wat Rose nog kon bieden. Toen liep ik daar ook nog tegen dat Tricon setje aan bij... Ook 249,- euro. Paar lichte optische beschadigingen en er zat wat modder op, maar de wielen waren recht en de spaakspanning voelde ook ok... Rest van mijn volle mandje weer leeg gegooid en toch die wielen meegenomen...

. Raar als je met een budget gaat shoppen, dan wil je ombewust toch meer kopen dan de bedoeling was...
Overigens zou ik niet zo snel 900,- euro of meer uitgeven aan mtb wielen....

. In ieder geval had ik voor 249,- euro ook geen mooi Hope setje, gespaakt door een goede spaker.