Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...
[quote="de boef van parma"]
1,00 voor een espresso (krijg ik nog 0,10 terug)
[/quote]
Dit prijsniveau doet denken dat je ook in het echt een boef in Parma bent
:p
[/quote]
:p
- robbebopper
- Forum-lid HC
In de herfst probeer ik altijd de eikels (gewoon die uit een eik zijn gevallen he, dus geen misverstanden) zo te overrijden dat ze hard naar links of rechts schieten.
Kijken welke onderdelen/wielen/etc van andere wielrenners niet zouden misstaan op mijn racertje... Ik heb nog wel wat wensen 

http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="rob74"]Over kijken gesproken:
Als een onbekende naast je komt rijden en even een praatje wordt gemaakt; kijken welke onderdelen erop zitten, welke wielen, frame enzovoort.[/quote]
Als fietsers dat bij mijn fiets doen blijkt dat telkens weer een graadmeter of ze er echt verstand van hebben
Als een onbekende naast je komt rijden en even een praatje wordt gemaakt; kijken welke onderdelen erop zitten, welke wielen, frame enzovoort.[/quote]
Als fietsers dat bij mijn fiets doen blijkt dat telkens weer een graadmeter of ze er echt verstand van hebben

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
[quote="Farelli"][quote="de boef van parma"]
[/quote]
:p[/quote]
Hoezo? Dat is een normale prijs in Italie voor een espresso. Hier in NL trekken ze het vel over je oren voor een bakkie bocht.
[/quote]
Hoezo? Dat is een normale prijs in Italie voor een espresso. Hier in NL trekken ze het vel over je oren voor een bakkie bocht.
[quote="MarkD"][quote="Farelli"][quote="de boef van parma"]
[/quote]
Hoezo? Dat is een normale prijs in Italie voor een espresso. Hier in NL trekken ze het vel over je oren voor een bakkie bocht.[/quote]
Ik bedoel niet zozeer dat de boef een boef is maar dat hij echt in Parma zit. Als dat zo is, prima, ik wist het niet. Er staat ook een smiley bij.
[/quote]
Hoezo? Dat is een normale prijs in Italie voor een espresso. Hier in NL trekken ze het vel over je oren voor een bakkie bocht.[/quote]
Ik bedoel niet zozeer dat de boef een boef is maar dat hij echt in Parma zit. Als dat zo is, prima, ik wist het niet. Er staat ook een smiley bij.
[quote="rene1"]Boeren als het opkomt zonder eerst te kijken of ik toevallig net bij huizen rijd.
Ik zeg er wel steevast sorry achteraan.[/quote]
Scheten ook? :$
Ik heb dr ook last van, leuk op de mtb op de veluwe, tijden een mooie afdaling het lekker horen echoën xD
en dan dat achterwerk de lucht in :$
Ik zeg er wel steevast sorry achteraan.[/quote]
Scheten ook? :$
Ik heb dr ook last van, leuk op de mtb op de veluwe, tijden een mooie afdaling het lekker horen echoën xD
en dan dat achterwerk de lucht in :$
Specialized Tarmac Elite Compact