Na de eerste mail te hebben verstuurd, wacht ik vol spanning op de bevestigingsmail in de namiddag, die jammer genoeg maar niet komt. Dagen wachten wordt een week, en na ruim twee weken besluit ik toch maar eens opnieuw te bellen. De man aan de lijn vraagt me om de mail met de bestelling nogmaals door te sturen, hetgeen ook onmiddellijk gebeurt.
Ik wacht nu opnieuw al bijna 2 dagen op antwoord, en heb het gevoel dat het alweer dezelfde kant opgaat dan enkele weken geleden. Vandaag nog 2 pogingen gedaan om te bellen maar niemand te bereiken. Om moedeloos van te worden...
Ik begrijp het eigenlijk niet goed: willen ze daar wel fietsen verkopen? Of is het omdat ze enkel van hun stockfietsen af willen?
Bovendien zijn ze zowel digitaal als telefonisch zéér moeilijk te bereiken: ik heb steevast verschillende pogingen nodig om er iemand aan de lijn te krijgen. Misschien dat het sneller in orde zou komen mocht ik me fysiek naar de winkel begeven, maar ik heb echt geen zin om 280 km te rijden enkel en alleen om een bestelling te plaatsen. Ik kan de fiets ter plaatse zelfs niet gaan bekijken want hij is er toch niet op voorraad.
Het is absoluut niet mijn bedoeling om me hier negatief uit te laten over WDV, maar ik wilde gewoon mijn verhaal even brengen