SKITS Monstertijdrit 2010
-
vincentvis
- Forum-lid
Ik hoop dat je zondag volledig hersteld bent en de griep uit je lijf is. Soms kan wat extra rust wonderen doen kan ik uit ervaring zeggen.
Ik doe deze week ook niet veel meer. Al het werk is de voorgaande maanden al verzet en de benen kunnen wel wat rust gerbuiken, net als een goede massage (a.s. vrijdag gepland).
ps. Robert, je start niet meer direct achter mij, er is een persoon tussen gekomen dus ik heb nog wat extra speling;-)
Ik doe deze week ook niet veel meer. Al het werk is de voorgaande maanden al verzet en de benen kunnen wel wat rust gerbuiken, net als een goede massage (a.s. vrijdag gepland).
ps. Robert, je start niet meer direct achter mij, er is een persoon tussen gekomen dus ik heb nog wat extra speling;-)
-
bottecchia
- Forum-lid
[quote="Corniel"]@Bottecchia: je stand-in was heel blij. 
[/quote]
Goed om te horen!
Het was een verstandig besluit om af te melden want ik ben ook niet zo fit op het moment. Zou geen succes zijn zo vlak voor L'Eroica. Hopelijk ben je zondag weer fit.
[/quote]
Goed om te horen!
Het was een verstandig besluit om af te melden want ik ben ook niet zo fit op het moment. Zou geen succes zijn zo vlak voor L'Eroica. Hopelijk ben je zondag weer fit.
Dat hoop ik ook.vincentvis schreef:Ik hoop dat je zondag volledig hersteld bent en de griep uit je lijf is.
Die ervaring heb ik ook. Alleen, dan moet wel aan die eerder genoemde voorwaarde voldaan worden. Heb er sowieso zin in. Meer deelnemers dan ooit! (Oude records was 48 in 2002)Soms kan wat extra rust wonderen doen kan ik uit ervaring zeggen (..)
Daar kan ik wel wat aan veranderen hoor.Robert, je start niet meer direct achter mij, er is een persoon tussen gekomen dus ik heb nog wat extra speling
Laatst gewijzigd door corniel op 28 okt 2011 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
vincentvis
- Forum-lid
Gelukkig heb je er zin in. Komt vast goed!
Echt gaaf dat er 80 deelnemers meedoen, dan is het rondje goed gevuld met renners.
Haha, maakt niet uit hoor. Is toch een gevecht tegen mezelf, dus startplek maakt niets uit. Vandaag 2 rondes gereden op het parcours. Toch fijn om even gedaan te hebben zodat ik weet wat ik kan verwachten. Nu voor het eerst meer dan 2 uur zonder onderbreking in tt houding gereden. Na 1 1/2 kreeg ik wel heel erg last van mijn reet, met schouders en rug ging het gelukkig goed. Heb er ook zin in!!
Echt gaaf dat er 80 deelnemers meedoen, dan is het rondje goed gevuld met renners.
Haha, maakt niet uit hoor. Is toch een gevecht tegen mezelf, dus startplek maakt niets uit. Vandaag 2 rondes gereden op het parcours. Toch fijn om even gedaan te hebben zodat ik weet wat ik kan verwachten. Nu voor het eerst meer dan 2 uur zonder onderbreking in tt houding gereden. Na 1 1/2 kreeg ik wel heel erg last van mijn reet, met schouders en rug ging het gelukkig goed. Heb er ook zin in!!
@vincentvis: geen gekke dingen op het parcours aangetroffen?
-
vincentvis
- Forum-lid
Parcours lag er goed bij. Alleen 200 meter na de start lag er veel modder met stenen omdat ze op het land aan het werk waren. Met een bezem is dit wel te verhelpen. Ik heb mijn bevindingen ook al doorgemaild aan Vincent Hougee.
- robbebopper
- Forum-lid HC
"En hoe snel ging het?" vroeg hij enigszins verontrust.
-
vincentvis
- Forum-lid
Ik heb 2 rondjes rustig in zone 1 gereden met een gemiddelde van tegen de 34. Benen voelden wat vermoeid dus heb rustig aangedaan, maar dat was ook de planning.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Er was gisteren nog iemand op mijn werk die meedoet, wel leuk 
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
vincentvis
- Forum-lid
Afgelopen weekend zou het weer ook niet veel soeps zijn, maar heb ik toch 2 dagen droog kunnen fietsen. Vaak valt het reuze mee, dus maak me nog niet zo heel druk. Voorspellingen veranderen met de dag.