Bibshort landschap anno 2017
1) Ok, Iemand met ervaring van het zeem? Al is dit heel persoonlijk natuurlijk. En hoe valt de fit? Ik ben 188, vrij dun. Dan een XL nemen? Of XXL (DiMarchi fitting die ik nu heb)
2) Is er nog een merk die ik gewoon even in de winkel kan passen?
2) Is er nog een merk die ik gewoon even in de winkel kan passen?
2) gewoon passen in de winkel en in de winkel kopen. Dat 10tje is het dan wel waard, als dat betekend dat jij een fijne broek hebt waar je weer jaar(en) mee vooruit kunt. En tegen de tijd dat je een nieuwe nodig hebt, kan je wederom even bij die winkel gaan passen, in plaats van erachter te komen dat het zoveelste pand in de buurt leeg staat...
Ow, sorry dat had ik niet zo begrepen. Ik ga voor kleding (als ik eens geen clubkleding wil) meestal langs Salden in Limbricht (relatief dicht bij huis). Daar hebben ze een vrij forse collectie, dus daar slag ik altijd wel.
Overigens ben ik jaren geleden eens op de fietsbeurs geweest. Dat was ook wel leuk, al las ik laatst wel ergens dat die pas weer in 2018 werd gehouden?
Overigens ben ik jaren geleden eens op de fietsbeurs geweest. Dat was ook wel leuk, al las ik laatst wel ergens dat die pas weer in 2018 werd gehouden?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hier klopt ergens iets niet, mijn definitie van 'vrij dun' rijmt niet met een XL of XXL koersbroek. Ik ben net zo lang, niet de dikste, maar het kan nog een stuk dunner en de grootste maat koersbroek is een BodyPaint in L, Assos heb ik in S en dat is de juiste maat voor mijn 70 kg.
Ik gebruik voornamelijk Craft broeken, wisselend tussen de C1 en C2, ben er erg tevreden over. De C1 gebruik ik voornamelijk op de TT fiets en tijdens wedstrijden met wat dieper zitten. Prima broeken (en shirts)! Ik snap de keuze voor (X)XL ook niet helemaal bij een lang/slank iemand, met mijn 1.95 en 78kg gebruik ik altijd maat M om de broek strak te laten zitten. Enige punt zijn de bretels, die zijn staand behoorlijk strak, na enige tijd is dit weg en met het fietsen zelf zitten ze altijd prima.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb een lengte van 187 cm, ben niet vrij dun, zelfs niet dun en de grootste maat koersbroek die ik heb is toch maar een Large
Bio racer - Castelli - Doltcini - Pissei (Tafi) - Vermarc -
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
El Pistolero
- Forum-lid
Ben zelf 1.82m en weeg 75kg. Doe naast het fietsen veel aan fitness en heb aardig wat spiermassa. Normaal heb ik maat M maar mijn Castelli maat is L. Arm en been stukken vallen wel normaal uit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.