Ziet er mooi uit, mooie kleur groen combineert goed met zwart. Alleen vind ik de witte belettering van Cannondale een vreemde eend in de bijt. Misschien dat een zwarte belettering i.m.o. beter zou combineren. E.e.a. hangt natuurliijk ook af van de verdere kleuren in de afmontage.!Wiliertoerist schreef:Strak project !
Ik had hem eerlijk gezegd wel een stuk knallender groen verwacht na de openingspost.
Meer zoals dit:
Bewerkte foto
Project Kermit
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Met betrekking tot de zadelpen zou ik eerst proberen met een beetje glijmiddel (hahahahahaha, he said "glijmiddel"
) de boel erin proberen te krijgen.
Dat zei m'n vrouw vannacht ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongeacht het merk of model vind ik meegespoten zadelpennen niet mooi. En isp-achtige constructies ook niet.csteenbe schreef:Dit is een Cannondalelitespeed schreef:Bij Baum (of Filament) zie je nooit opmerkingen over zadel-/stuurpen...
De meegespoten pen op mijn Dogma vond ik ook niks, maar ding is unieke vorm dus lastig vervangbaar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
En dat zeg je in het klein.havana schreef:Met betrekking tot de zadelpen zou ik eerst proberen met een beetje glijmiddel (hahahahahaha, he said "glijmiddel"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) de boel erin proberen te krijgen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Woensdagmiddag ben ik altijd met de kinderen. Tussen het spelen en het wegwerken van achterstallige mails door samen met mijn zoon (3) de zadelpen passend gemaakt en even de wielen eronder gezet voor het beeld.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik vind m cool.
Kan uit ervaring vertellen dat 3-jarigen ENORM goed in de weg kunnen staan...
- TheTourist
- Forum-lid
Ik had twijfels bij de groene zadel/stuur-pen(nen?) maar nu ik het zo zie.. Tof! Benieuwd naar het eindproduct.
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
+1 Ik vind de combinatie van de groene zadel en stuurpen ook wel mooi eigenlijk. Vraag me wel af of het groene stuurlint niet teveel van het groene gaat zijn, maar we wachten de foto's af.Bianchi-Ber schreef:Ik had twijfels bij de groene zadel/stuur-pen(nen?) maar nu ik het zo zie.. Tof! Benieuwd naar het eindproduct.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019