En afspraken maken met Canyon om hun frame wat op te pimpen zit er niet in denk ik
Endurance racer
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wie is UC? Ik heb wel eens wat reparatiewerk laten doen bij BCP en dat was erg netjes.
En afspraken maken met Canyon om hun frame wat op te pimpen zit er niet in denk ik
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 14 sep 2016 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Unlimited Colours. Maar bijv. BCP is ook een prima adres.
Via Stappenbelt kan ik een Speci frame kopen dat gespoten kon worden in ieder kleur, met behoud van garantie. Het kan dus gewoon.
Via Stappenbelt kan ik een Speci frame kopen dat gespoten kon worden in ieder kleur, met behoud van garantie. Het kan dus gewoon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer dat een Parlee Altum R €4.300 kost en alleen bij Van Herwerden te krijgen is.... Past ook netjes in het geo lijstje, maar dat gaat 'm toch niet worden 
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Denk niet dat die door de emotietest komt 
-
djatwork69
- Forum-lid
Zalige fiets, de enige reden waaro ik twijfel om een nieuwe te kopenraven14 schreef:Cervelo R3?
edit: misschien net iets te agressieve geo...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je vergeet het crankstel 
Maar serieus: havana slaat de spijker wel op de kop. Ik ben ook een emo-mens. En daarbij: die dunne achterkant icm die regenpijpzadelpen vind ik geen mooie combi en een ander kleur vork tov het frame moet wel heel goed passen wil het écht mooi zijn.
Mijn tussen-conclusies:
- kijken naar de C60h
- er komen nieuwe 2017 kleuren voor de Kiaro, dat is een serieuze optie
- eens proefrijden op een Infinito
- parlee uit mijn hoofd zetten
Maar serieus: havana slaat de spijker wel op de kop. Ik ben ook een emo-mens. En daarbij: die dunne achterkant icm die regenpijpzadelpen vind ik geen mooie combi en een ander kleur vork tov het frame moet wel heel goed passen wil het écht mooi zijn.
Mijn tussen-conclusies:
- kijken naar de C60h
- er komen nieuwe 2017 kleuren voor de Kiaro, dat is een serieuze optie
- eens proefrijden op een Infinito
- parlee uit mijn hoofd zetten