Giro 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
weinig selectiefs aan; collegas met lagere waarden zijn geschorst. Dus Froome verdient zelfde veroordeling.
Dat SKY de juridische ruimte pakt snap ik, maar ze snappen geen ruk van publieke opinie. En niemand kan toch ontkennen dat de UCI een slappe bende is als je regels zoveel ruimte laat.
Dat SKY de juridische ruimte pakt snap ik, maar ze snappen geen ruk van publieke opinie. En niemand kan toch ontkennen dat de UCI een slappe bende is als je regels zoveel ruimte laat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die Chris is natuurlijk bloednerveus. En ook dat hoort bij topwielrenner zijn, je moet uiteraard geluk hebben dat je recht blijft, maar het is natuurlijk ook iets dat met stuurmanskunst en stress te maken heeft.
En uiteindelijk hoop ik dat hij op waarde wordt geklopt. Maar ik kan niet ontkennen dat ik toch moest glimlachen bij het bericht dat hij (zonder ernst) onderuit geschoven was....
En uiteindelijk hoop ik dat hij op waarde wordt geklopt. Maar ik kan niet ontkennen dat ik toch moest glimlachen bij het bericht dat hij (zonder ernst) onderuit geschoven was....
Heeft 'ie in ieder geval al een smoes mocht hij er in de Giro niets van bakken.

Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Welke publieke opinie? Enkel een groepje insiders maakt zich er druk om. Sky verkoopt er echt niet minder TV abonnementjes door.daniel1975 schreef: ↑04 mei 2018 11:52 weinig selectiefs aan; collegas met lagere waarden zijn geschorst. Dus Froome verdient zelfde veroordeling.
Dat valt wel mee, Ullissi was geschorst in Januari 2015 na een (geheim)proces van 35 weken. Als je dat voor Froome zou overnemen zou zijn zaak eind Mei bekend worden - maar ja... deze is gelekt.daniel1975 schreef: ↑04 mei 2018 11:52 weinig selectiefs aan; collegas met lagere waarden zijn geschorst. Dus Froome verdient zelfde veroordeling.

-
- Forum-lid
Terug naar de koers maar weer.
Naast Froome is ook Lopez van Astana onderuit gegaan tijdens het inrijden.
Een Wit-rus zou met een gebroken sleutelbeen al zijn uitgevallen.
Belooft nog wat voor vanmiddag, wanneer het om het echie gaat.
Naast Froome is ook Lopez van Astana onderuit gegaan tijdens het inrijden.
Belooft nog wat voor vanmiddag, wanneer het om het echie gaat.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ja, het belooft wel spektakel. Froome zal hier nog wel last van kunnen krijgen. Benieuwd hoeveel risico Dumoulin gaat nemen. Lijkt me dat een aantal klassementsrenners met de handrem erop door de bochten gaan om overeind te blijven. Spannend!
-
- Forum-lid
Konstantin Sioutsou, kennelijk niet een sleutelbeen, maar een breuk in de derde wervel.uninvitedguest schreef: ↑04 mei 2018 12:35
Op https://www.reddit.com/r/peloton/ is vaak veel informatie te vinden tijdens de koers.
https://www.instagram.com/p/BiWuz_6nWjO ... ce=twitter
auw, daar ga je de komende dagen niet beter van fietsen..
auw, daar ga je de komende dagen niet beter van fietsen..