bePro Favero vermogensmeter
De grote vraag is hoe t komt. Eerste keer dat hij zo raar doet, en er is echt helemaal niks veranderd. Ga vanavond de torque value testen, volgens de Bepro methode. Ben benieuwd naar de uitkomst daarvan.
Trouwens, ik zou graag willen dat dit mijn FTP was. Volstrekt onmogelijk, zeker als je naar de gemiddelde snelheid kijkt.
Trouwens, ik zou graag willen dat dit mijn FTP was. Volstrekt onmogelijk, zeker als je naar de gemiddelde snelheid kijkt.
Ik zie een gat in de markt 
Iemand er ook wel eens problemen mee dat het rechter pedaal los loopt en dus ook de dynamische kalibratie op straat ligt?
BTW mijn vorige probleem, L/R balans kwam doordat het rechter pedaal af en toe niet werkte( paar seconden) waardoor ook de balans niet klopte. Deze is vervangen door Favero.
Nu heb ik de pedalen terug maar loopt steeds mijn rechter pedaal los..
BTW mijn vorige probleem, L/R balans kwam doordat het rechter pedaal af en toe niet werkte( paar seconden) waardoor ook de balans niet klopte. Deze is vervangen door Favero.
Nu heb ik de pedalen terug maar loopt steeds mijn rechter pedaal los..
Dit is de nieuwe:
https://cycling.favero.com/assioma
Verschil (even snel bekeken), andere port voor opladen, en belangrijkste monteren met een inbus. Die laatste zou wel een reden kunnen zijn om over te stappen.
https://cycling.favero.com/assioma
Verschil (even snel bekeken), andere port voor opladen, en belangrijkste monteren met een inbus. Die laatste zou wel een reden kunnen zijn om over te stappen.
Even een googletje gelegd en kwam het volgende tegen:
Here’s the pricing before we come on to the differences to the original v1 BePro.
https://the5krunner.com/2017/05/31/fave ... version-2/
Here’s the pricing before we come on to the differences to the original v1 BePro.
In dit artikeltje staan oo kwat verschillen:Favero Assioma UNO € 499.00 ($559)
Favero Assioma DUO € 799.00 ($899)
https://the5krunner.com/2017/05/31/fave ... version-2/
Ik heb afgelopen week ook de BePro pedalen ontvangen ('oude' generatie dus). Komend weekend maar eens mijn sleutelvaardighedne testen. één vraagje dat bij mij opkomt bij het bekijken van de instructiefilmpjes. Ik heb het tot nu toe gered zonder tacx en zonder montagestandaard. Voor de dynamische calibratie (eerst korte tijd vooruit trappen en daarna korte tijd achteruit) kom ik dan uit op een buitentest en hopen dat ik lang genoeg achteruit kan trappen voordat ik stil sta, of de 'fiets op zijn kop' methode, of tacx lenen. Mis ik dan iets?