leuke koers mooie winnaar maar Sky was gewoon niet goed genoeg met 4 man om een heel peleton te controleren. Dat heeft niets te maken met oortjes maar veel meer met kleine ploegen.daniel1975 schreef:Zullen we het nog eens over die oortjes hebben?
Geweldige finale, bijzondere winnaar.
Sky kan het dus niet zonder de regiewagen er achter.
Olympische Spelen 2012
Live fast; die young. mijn blog
inderdaad zeg, vino heeft vast een ruime beurs, mooie overwinningen koop je gewoonvantheman schreef:Mooie koers maar het slot kwam niet erg geloofwaardig over.pluisje schreef:dit geloof je toch niet die uran
jammer voor cancelara, pechseizoen?
en kleine ploegjes, geen oortjes, mogen ze vaker doen
mooi veel publiek en heb het idee dat de renners deze wedstrijd belangrijker vinden dan het WK (is dat een omslag?)
had mijn woorden al terug genomendario schreef:Wat een pech voor Cancellara...
Vinokourov is niet meteen een winnaar waar ik blij van word - maar wel fijn dat het Engelse plannetje mooi niet is uitgekomen!
Wie zei daar voorspelbaar?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meest indrukwekkende (helaas zeer zielige) beeld: FC die instort bij zijn verzorger. Wat een drama voor die man en wat jammer voor de TT.
Benieuwd welke auto Uran gaat kopen
Benieuwd welke auto Uran gaat kopen
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik ben dol op coureurs als Vino. Altijd aanvallen. Neus voor de koers. Meester in het samensmelten van belangen.
Ik gun de man zo'n afscheid en iedere keer als zo'n type renner stopt gaat voor mij de wielersport een beetje dood.
Volg het wielrennen al dik 40 jaar en dit was op afstand de mooiste OS koers. De ogen prikte zelfs een beetje want ik had hier niet op gerekend.
Maar de ogen prikte nog meer toen ik Fabian in de armen van z'n verzorger zag vallen. Natuurlijk is hij een kei en kei harde sportman maar dit soort beelden trek ik even niet. Hopelijk valt het mee.
Ook nog een compliment voor het publiek! Veel en netjes gedragen!
Ik gun de man zo'n afscheid en iedere keer als zo'n type renner stopt gaat voor mij de wielersport een beetje dood.
Volg het wielrennen al dik 40 jaar en dit was op afstand de mooiste OS koers. De ogen prikte zelfs een beetje want ik had hier niet op gerekend.
Maar de ogen prikte nog meer toen ik Fabian in de armen van z'n verzorger zag vallen. Natuurlijk is hij een kei en kei harde sportman maar dit soort beelden trek ik even niet. Hopelijk valt het mee.
Ook nog een compliment voor het publiek! Veel en netjes gedragen!
- oldandslow
- Forum-lid
[quote="Gastheerg"
[/quote]
Mijn ogen prikken ook een beetje als ik een koers zo weg zie geven. De wielersport wordt er niet geloofwaardiger op als het op deze manier gaat.
Fabian is triest, onverklaarbaar hoe een stuurman als hij is zich zo kan vergalopperen in een bocht.
[/quote]
Mijn ogen prikken ook een beetje als ik een koers zo weg zie geven. De wielersport wordt er niet geloofwaardiger op als het op deze manier gaat.
Fabian is triest, onverklaarbaar hoe een stuurman als hij is zich zo kan vergalopperen in een bocht.
Laatst gewijzigd door oldandslow op 28 jul 2012 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Vinoukorov betaalde Kolobnev 150.000 euro voor de overwinning in Luik- Bastenaken -Luik.
Ben benieuwd wat een overwinning op de olympische spelen kost.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 120704_055" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat een overwinning op de olympische spelen kost.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 120704_055" onclick="window.open(this.href);return false;
jullie zijn wel een stelletje calvinistische zeikers. Hoeveel gaat Vino dan betalen? Hij zal Uran best een bedrag betalen voor samenwerking maar dat is iets anders dan de titel.
Als je zo'n beeld kan oproepen zegt dat doorgaans ook meer over hoe belangrijk geld voor jezelf is want een andere motivator kan je blijkbaar niet ontdekken.
Als je zo'n beeld kan oproepen zegt dat doorgaans ook meer over hoe belangrijk geld voor jezelf is want een andere motivator kan je blijkbaar niet ontdekken.
Al is het een aanname , het riekt er zo sterk naar dat men dat toch best zo mag stellen in een persoonlijke mening.Gastheerg schreef:jullie zijn wel een stelletje calvinistische zeikers. Hoeveel gaat Vino dan betalen? Hij zal Uran best een bedrag betalen voor samenwerking maar dat is iets anders dan de titel.
ik vind jou reactie daarentegen erg op de man, en ik denk dat ik dat ook wel mag stellen.