Parijs-Roubaix 2012 (Elite)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaaaaaaap.....knap wat ie doet, maar om te zeggen dat het een leuke koers is??
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
What? You gotta be kidding me. Als je dit 'gaap' noemt dan heb je toch echt slaaptekort. Ballan gaat nu sleuren dus het wordt nog meer 'gaap' voor je vrees ikdaniel1975 schreef:Gaaaaaaaap.....knap wat ie doet, maar om te zeggen dat het een leuke koers is??
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er draait een groepje voor de 2e plek waarbij het voor ons alleen leuk is door de aanwezigheid van LB. Verder totaal geen strijd gezien. Was al bang voor dit scenario.
Dan verschillen we qua mening. Deze one acter van Tom is subliem. Feit dat de rest niet beter kan, geen strijd aangaat, niet wil etc. doet niets aan deze su-blie-me prestatie af. Feit ook dat hij zo vroeg ging getuigde van groot lef. Hij had daarmee alles kunnen verliezen terwijl de winst nog lang niet zeker was.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wacht even! Voor alle duidelijkheid; ik vind het een overwinning van grote klasse. Valt totaal niets op af te dingen. Maar dat betekent niet automatisch dat ik een mooie koers heb gezien. Bijv. 7 jaar lang 3weken door Fr fietsen met dezelfde winnaar doet niets af aan de prestatie, maar spannend is anders.
Zeer moedige actie en daarna perfect afgemaakt. Schitterend om te zien. Vond het na vorige week juist wel een mooi spektakel om naar te kijken.
M'n jeugdheld (RDV) moet nu z'n record delen maar als je op zo'n manier als Boonen mede recordhouder wordt dan hoor je daar ook. Prachtig!
Vond trouwens wel dat Boom het podium erg makkelijk liet lopen.
M'n jeugdheld (RDV) moet nu z'n record delen maar als je op zo'n manier als Boonen mede recordhouder wordt dan hoor je daar ook. Prachtig!
Vond trouwens wel dat Boom het podium erg makkelijk liet lopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Boom was verrot volgens mij. Boogie had het over kramp.
Gij zijt een sociaal voelend mensbottecchia schreef:Ik moet sowieso mijn foto's van de teaser nog plaatsen. En wellicht heb ik nog wel één of twee mooie van gisteren. Maar nu eerst koersdag!
Overigens is de toertocht die we zaterdag hebben gedaan een ideale mogelijkheid voor iemand die eens aan Parijs Roubaix wil snuffelen. Het is lekker kleinschalig maar wel gewoon uitstekend geregeld. Met drie bevoorradingen op 135km hoef je in principe niet eens wat te eten mee te nemen. Er zijn ook kortere afstanden voorzien met dus ook minder kasseien. En het gros van de deelnemers komt met de mtb dus als je dat liever doet kijkt ook niemand je raar aan. Doordat de vlaggen, pijlen, hekken en campers heb je echt al een Parija Roubaix gevoel. Gewoon in de agenda zetten voor volgend jaar!
Overigens lag het hoogtepunt van de dag gisteren ook bij een van de bevoorradingen. Daar heb ik even een belgische deelnemer gedepanneerd die plat stond. Ja ja, Bottecchia in de rol van mechanieker. Mensen die mij kennen verslikken zich nu waarschijnlijk in hun koffie.
Dat geheel in tegenstelling tot de rest die nog super fris op hun fiets zaten.daniel1975 schreef:Boom was verrot volgens mij. Boogie had het over kramp.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, vond de beelden van Terpstra ook boekdelen spreken.
Kijk nu maar eens naar dat interview met Terpstra. Hoest de longen uit zijn lijf. Dju toch!! Wat een mooie van Tom zeker gezien de misere van vorig jaar. Ook wel grappig dat Tom zei dat hij niet met ploegleiding had overlegd en het 'gewoon' deedt maar toen wel dacht dat ze zoiets hadden van: 'Oh Tom, wat doe je nu?' Koersen met het hart is wat we soms te veel missen imho.Gastheerg schreef:Dat geheel in tegenstelling tot de rest die nog super fris op hun fiets zaten.daniel1975 schreef:Boom was verrot volgens mij. Boogie had het over kramp.
Daniel, de strijd die jij vandaag miste was er wel en heette de solo van Boonen over 52km.
IK heb in ieder geval een GEWELDIGE koers gezien.
Mvg, Ardon
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik mag vinden wat ik vind, je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Ik heb het gezien als een saaie wedstrijd met een zeer terechte winnaar. Dat jij het wel een prachtige koers vond is uiteraard jouw volste recht.