Ik merk ook wel eens iets van verschil, dat komt denk ik omdat GS Sport Training Gym Pro een andere kaart gebruikt dan bijv. Enomondo maar een dergelijk groot verschil heb ik nog nooit meegemaakt. Eerder 10 km op een rit van ca. 200 km.
Als je je gegevens van je fietscomputer in GS Sport Training Gym Pro zet dan zou dit 1-op-1 overeen moeten komen.
Wellicht zijn de GPS gegevens anders dan de gegevens die geregistreerd zijn door de snelheidssensor ? Je kunt eens proberen om de route uit GS Sport Training Gym Pro te exporteren naar een gpx bestand en dit inladen in bijv. www.routeyou.com, dan kun je eens vergelijken.
Globalsat GB580P fietscomputer
-
Graankorrel
- Forum-lid
Zijn er op dit moment nog enthousiaste gebruiker van deze fietscomputer? Ik overweeg er eentje aan te schaffen (nu incl. alle sensoren €127,20, zie http://www.gpssport.eu/Webwinkel-Produc ... 29=-).html). Of zijn er in deze prijsklasse inmiddels betere alternatieven beschikbaar?
-
Graankorrel
- Forum-lid
Bedankt voor je reactie! Gebruik je hem ook wel eens om routes op te zetten? Ik begrijp dat dit met een zogenaamd kruimelspoor kan, werkt dat een beetje oké? En werkt het gemakkelijk om je tochten uit te lezen op je pc en vervolgs up te loaden naar bv. Strava?termi748 schreef:Ik heb deze inmiddels 2 jaar en bevalt nog steeds prima!
Ja en ja.
Bij het routes terug rijden moet je wel goed opletten is echt een basic tool.
Maar ik kom er altijd mee rond.
Het uploaden naar strava is een makkie eerst uploaden naar de Globalsat software dan opslaan op de pc en vervolgens uploaden naar strava.
Bij het routes terug rijden moet je wel goed opletten is echt een basic tool.
Maar ik kom er altijd mee rond.
Het uploaden naar strava is een makkie eerst uploaden naar de Globalsat software dan opslaan op de pc en vervolgens uploaden naar strava.
-
Graankorrel
- Forum-lid
Dank voor je antwoorden. Ga hem maar eens uitproberen