Benieuwd naar eventuele oplossingen?Stuntman Mike schreef:Ben ook simpelweg ff benieuwd.
Mavic Cosmic Carbone SLR 2012 (exalith)
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Naar wat jij gekocht heb...
Wielen terug van Mavic en ze hebben enkel de achtervelg vervangen... De voorvelg was nog niet zo erg als de achterste en de melding erbij als het slechter wordt zal de voorvelg ook vervangen worden. Nooit nog Mavic wat een nest prutsers. 
De voorvelg is op bepaalde plaatsen volledig grijs en das blijkbaar niet erg genoeg ze moeten dus gans grijs zijn zoals de achterste... Zo perfect noem ik dat niet. Komende week op Kapaza gooien weg ermee.DDX schreef:Dus ze vervangen de velgen die door slijtage wat zwart zijn verloren ?
Perfecte service lijkt mij dat, dan zou ik eigenlijk ook m'n achtervelg moeten laten vervangen.
-
Frankievenge
- Forum-lid
Dag mensen,
Zojuist mijn profiel aangemaakt, normaal lees ik enkel het forum maar dit vind ik toch wel een item waarin ik mijn ervaring graag wil delen, en als bijkomstigheid wil ik graag jullie ongezouten mening horen
Ik rijd een zwart/rode specialized Venge met cosmic SLE wielen, echt top wielen en esthetisch erg mooi vind ik!
Ik heb er nu ruim een jaar mee gereden, door weer en wind, en ik ben tevreden over hoe de wielen zich houden, ook de Exalith rand qua kleur.
Ik rijd wel altijd met de speciale blokken en maak mijn fiets ook schoon.
Nu speel ik met de gedachte om de witte decals te verwijderen van de wielen, en ze of te vervangen door zwarte of door rode of ik verwijder ze enkel en plaats geen enkele stickers terug.
Wat is jullie mening?
Zojuist mijn profiel aangemaakt, normaal lees ik enkel het forum maar dit vind ik toch wel een item waarin ik mijn ervaring graag wil delen, en als bijkomstigheid wil ik graag jullie ongezouten mening horen
Ik rijd een zwart/rode specialized Venge met cosmic SLE wielen, echt top wielen en esthetisch erg mooi vind ik!
Ik heb er nu ruim een jaar mee gereden, door weer en wind, en ik ben tevreden over hoe de wielen zich houden, ook de Exalith rand qua kleur.
Ik rijd wel altijd met de speciale blokken en maak mijn fiets ook schoon.
Nu speel ik met de gedachte om de witte decals te verwijderen van de wielen, en ze of te vervangen door zwarte of door rode of ik verwijder ze enkel en plaats geen enkele stickers terug.
Wat is jullie mening?
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Rode kan wel mooi zijn denk ik, zag dat ooit bij een fiets (matzwart met rode accenten (cannondale supersix) op een japanse website, vond ik erg mooi (kan het plaatje niet meer terug vinden). Pas wel op welke stickers je besteld want lang niet alle aftermarket stickersetjes zijn van vergelijkbare kwaliteit.
Zelf zou ik altijd voor de witte schreeuwletters gaan, zeker als je frame al "rustig" is Vind dat altijd een mooi gezicht, draaiende wielen met die blur van het logo.
Zelf zou ik altijd voor de witte schreeuwletters gaan, zeker als je frame al "rustig" is Vind dat altijd een mooi gezicht, draaiende wielen met die blur van het logo.
Laatst gewijzigd door Sieper op 14 okt 2014 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Rood zou ik niet snel doen, wordt een beetje een kermis. Van wit naar zwart kan hem wel wat meer uitstraling geven. Aan de andere kant. Soms zie je jouw Venge (als ik de goeie voor heb) met een wit stuurlint en zadel wat prima combineert met de Cosmic decals.
Is dit jouw kleurtje?

Verder heb ik op mijn Venge ook 2 jaar probleemloos gereden met Cosmic SLE's. Gewoon een goed en vooral stijf setje wielen wat perfect past bij een Venge.
Is dit jouw kleurtje?

Verder heb ik op mijn Venge ook 2 jaar probleemloos gereden met Cosmic SLE's. Gewoon een goed en vooral stijf setje wielen wat perfect past bij een Venge.
-
Frankievenge
- Forum-lid
nee, de mijne is geheel mat zwart met enkel rode belettering....hoe plaats je foto's?
Cannondale systemsix Dura ace