Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuwe forum online!

douwetrapper
Forum-lid

douwetrapper 10 jun 2011 00:30

De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Ik heb er verder nog geen opmerking over gezien, ben ik de enige die dit heeft?

doompjoe
Forum-lid

doompjoe 10 jun 2011 08:21

douwetrapper schreef:De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Nee, heb ik ook.
Is inderdaad lastig.

Verder lijken er steeds meer kinderziektes te genezen. Bijvoorbeeld het cannondaletopic heeft nu weer z'n oude naam terug.

GerB
Forum-lid
Contact

GerB 10 jun 2011 09:01

douwetrapper schreef:De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Ik had het ook al gemeld. :)

ciclista
Forum-lid

ciclista 10 jun 2011 09:03

Ziet er mooi uit het nieuwe forum. Handig dat je in de instellingen de afmetingen van je avatar kunt instellen zonder dat je deze opnieuw hoeft te laden. De avatars staan standaard erg groot en in mijn geval werd deze daardoor erg vaag.

ciclista
Forum-lid

ciclista 10 jun 2011 09:04

Wat kennelijk gewijzigd is, is dat je nog maar 2 URL als onderschrift mag gebruiken, zolang je niks wijzigt, blijven alle gebruikte beschikbaar. Ik dacht er even een te verversen, maar wacht nog even.

c.zaballa
Forum-lid

c.zaballa 10 jun 2011 09:53

Aangezien de zoekfunctie nog niet helemaal werkt, heb ik even via google gezocht naar een topic.

Dit is de oude url: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=30683" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu kan ik deze uiteraard niet meer openen, iemand een idee hoe ik nu toch het topic kan lezen?
Staat een route in die ik wou gaan rijden.
Gazelle Team TVM \'99

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 10 jun 2011 10:41

De zoekindex wordt komende nacht opnieuw opgebouwd, morgen moet het dus beter werken....nog even geduld ajb :roll:
Afbeelding | Afbeelding

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 10 jun 2011 11:01

ciclista schreef:Wat kennelijk gewijzigd is, is dat je nog maar 2 URL als onderschrift mag gebruiken, zolang je niks wijzigt, blijven alle gebruikte beschikbaar. Ik dacht er even een te verversen, maar wacht nog even.
Ik heb dit gewijzigd naar 4, dat moet genoeg zijn....toch?
Afbeelding | Afbeelding

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 10 jun 2011 11:48

Ik moet zeggen dat ik het nieuwe forum een stuk prettiger vind in het gebruik dan het oude en het ziet er veel beter uit. Wel vind ik het jammer dat de MyBike Review is gesneuveld.

Daarnaast vroeg mij af wat de betekenis is van de verschillende symbolen die ik op het forum zoal tegen kom. Na wat gegoogle heb ik een lijst kunnen vinden, wellicht dat anderen er ook iets aan hebben.

Afbeelding - Gelezen topic (Niemand heeft in dit topic een bericht geplaatst sinds je laatste bezoek.)
Afbeelding - Ongelezen topic (Er zijn nieuwe berichten geplaatst in dit topic sinds je laatste bezoek.)
Afbeelding - Gelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
Afbeelding - Ongelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
Afbeelding - Aankondiging van de administrators.
Afbeelding - Sticky thread
Afbeelding - Locked thread
Afbeelding - Moved thread
Afbeelding - Forum met subforums
Afbeelding - Link forum
Afbeelding

farelli
Forum-lid

farelli 10 jun 2011 15:20

Ik heb het al eerder gevraagd maar heb geen reactie gekregen, Daarom nu een 2e maal.
Sommige plaatjes verschijnen niet meer. Er staat nu een URL (niet zeker of dat de goede benaming is...) tussen haakjes. Zijn er meer mensen die dit hebben? En is er wat aan te doen?
Alvast bedankt voor een antwoord. :P
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 10 jun 2011 16:01

farelli schreef:Ik heb het al eerder gevraagd maar heb geen reactie gekregen, Daarom nu een 2e maal.
Sommige plaatjes verschijnen niet meer. Er staat nu een URL (niet zeker of dat de goede benaming is...) tussen haakjes. Zijn er meer mensen die dit hebben? En is er wat aan te doen?
Alvast bedankt voor een antwoord. :P
Het lijkt er op dat in het nieuwe forum de url alleen nog maar tussen IMG tags geplaatst worden. In het oude forum mocht je de url ook bij het src attribuut van het IMG element opgeven. Bij de conversie lijkt hier geen rekening mee gehouden te zijn.

Nieuw forum:

Code: Selecteer alles

[img]<url>[/img]
Oud forum:

Code: Selecteer alles

[img src="<url>"]
[img]<url>[/img]
Afbeelding

farelli
Forum-lid

farelli 10 jun 2011 18:00

Ah, deze digitaal beperkt ontwikkelde begrijpt hieruit dat hij niet de enige is. Ik hoop dat er wat aan te doen is want zo is er niet veel aan. Als vooral visueel ingestelde bedoel ik dan. ;)
Laatst gewijzigd door farelli op 10 jun 2011 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Plaats reactie