Nieuwe forum online!
-
douwetrapper
- Forum-lid
De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Ik heb er verder nog geen opmerking over gezien, ben ik de enige die dit heeft?
Nee, heb ik ook.douwetrapper schreef:De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Is inderdaad lastig.
Verder lijken er steeds meer kinderziektes te genezen. Bijvoorbeeld het cannondaletopic heeft nu weer z'n oude naam terug.
Ik had het ook al gemeld.douwetrapper schreef:De pagina is te breed, ik moet horizontaal heen en weer scrollen om alles te kunnen lezen.
Ziet er mooi uit het nieuwe forum. Handig dat je in de instellingen de afmetingen van je avatar kunt instellen zonder dat je deze opnieuw hoeft te laden. De avatars staan standaard erg groot en in mijn geval werd deze daardoor erg vaag.
Aangezien de zoekfunctie nog niet helemaal werkt, heb ik even via google gezocht naar een topic.
Dit is de oude url: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=30683" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu kan ik deze uiteraard niet meer openen, iemand een idee hoe ik nu toch het topic kan lezen?
Staat een route in die ik wou gaan rijden.
Dit is de oude url: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=30683" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu kan ik deze uiteraard niet meer openen, iemand een idee hoe ik nu toch het topic kan lezen?
Staat een route in die ik wou gaan rijden.
Gazelle Team TVM \'99
Ik moet zeggen dat ik het nieuwe forum een stuk prettiger vind in het gebruik dan het oude en het ziet er veel beter uit. Wel vind ik het jammer dat de MyBike Review is gesneuveld.
Daarnaast vroeg mij af wat de betekenis is van de verschillende symbolen die ik op het forum zoal tegen kom. Na wat gegoogle heb ik een lijst kunnen vinden, wellicht dat anderen er ook iets aan hebben.
- Gelezen topic (Niemand heeft in dit topic een bericht geplaatst sinds je laatste bezoek.)
- Ongelezen topic (Er zijn nieuwe berichten geplaatst in dit topic sinds je laatste bezoek.)
- Gelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
- Ongelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
- Aankondiging van de administrators.
- Sticky thread
- Locked thread
- Moved thread
- Forum met subforums
- Link forum
Daarnaast vroeg mij af wat de betekenis is van de verschillende symbolen die ik op het forum zoal tegen kom. Na wat gegoogle heb ik een lijst kunnen vinden, wellicht dat anderen er ook iets aan hebben.
- Gelezen topic (Niemand heeft in dit topic een bericht geplaatst sinds je laatste bezoek.)
- Ongelezen topic (Er zijn nieuwe berichten geplaatst in dit topic sinds je laatste bezoek.)
- Gelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
- Ongelezen topic waarin je zelf een bericht hebt geplaatst.
- Aankondiging van de administrators.
- Sticky thread
- Locked thread
- Moved thread
- Forum met subforums
- Link forumIk heb het al eerder gevraagd maar heb geen reactie gekregen, Daarom nu een 2e maal.
Sommige plaatjes verschijnen niet meer. Er staat nu een URL (niet zeker of dat de goede benaming is...) tussen haakjes. Zijn er meer mensen die dit hebben? En is er wat aan te doen?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Sommige plaatjes verschijnen niet meer. Er staat nu een URL (niet zeker of dat de goede benaming is...) tussen haakjes. Zijn er meer mensen die dit hebben? En is er wat aan te doen?
Het lijkt er op dat in het nieuwe forum de url alleen nog maar tussen IMG tags geplaatst worden. In het oude forum mocht je de url ook bij het src attribuut van het IMG element opgeven. Bij de conversie lijkt hier geen rekening mee gehouden te zijn.farelli schreef:Ik heb het al eerder gevraagd maar heb geen reactie gekregen, Daarom nu een 2e maal.
Nieuw forum:
Code: Selecteer alles
[img]<url>[/img]Code: Selecteer alles
[img src="<url>"]
[img]<url>[/img]
Ah, deze digitaal beperkt ontwikkelde begrijpt hieruit dat hij niet de enige is. Ik hoop dat er wat aan te doen is want zo is er niet veel aan. Als vooral visueel ingestelde bedoel ik dan. 
Laatst gewijzigd door farelli op 10 jun 2011 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.