Scheren van schaamhaar?
Het is natuurlijk offtopic maar je zal wel gelijk hebben. Bert Roesems vertelde (op tv) dat na testen in de windtunnel bleek dat een renner sneller gaat met iemand in zijn wiel. Ook bleek de bidonhouder nuttig, maar dan wel leeg, om minder last te hebben van luchtweerstand.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quote: Origineel geplaatst door gillio op 12 Mei 2007
En bij een vleugel van een vliegtuig is de draagkracht niets. De vleugel is aan de bovenkant langer dan aan de onderkant en daarom onstaat aan de onderkant een vacuum en dus opwaartse druk.
Dat vacuum onstaat neem ik toch aan aan de bovenzijde van de vleugel.
En bij een vleugel van een vliegtuig is de draagkracht niets. De vleugel is aan de bovenkant langer dan aan de onderkant en daarom onstaat aan de onderkant een vacuum en dus opwaartse druk.
Dat vacuum onstaat neem ik toch aan aan de bovenzijde van de vleugel.
- borgmonster
- Forum-lid
Ja, het vacuum zit aan de bovenkant. De snelheid van de lucht is aan de bovenkant hoger en uit de wet van Bernouilly volgt dat dan de druk lager moet zijn. Samen met de enigszins schuine stand van de vleugel waardoor de lucht er tegen de onderkant aan drukt krijg je een opwaartse kracht.
Maar wat dit met het scheren van je schaamhaar te maken heeft, ben ik ondertussen kwijt.
Maar wat dit met het scheren van je schaamhaar te maken heeft, ben ik ondertussen kwijt.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
inderdaad: om terug te komen op schaamhaar...want mensen; de wielerwereld zit gespannen te wachten op de uitkomst van deze discussie !!
Ik heb naast mijn benen ook wel eens de zak geschederd.
In het begin lekker (lekker zacht...) maar na een paar dagen met wat kouder weer...au. Met het krimpen van de scrotum verandert deze in een egeltje.
Zit niet lekker. nee
Tegenwoordig heb ik mijn pubes zo lang laten groeien dat ik er vóór het fietsen een vlecht van maak, deze dan door de bilnaad trek, koersbroek erover heen, en voila: fietsen maar.
Ik heb naast mijn benen ook wel eens de zak geschederd.
In het begin lekker (lekker zacht...) maar na een paar dagen met wat kouder weer...au. Met het krimpen van de scrotum verandert deze in een egeltje.
Zit niet lekker. nee
Tegenwoordig heb ik mijn pubes zo lang laten groeien dat ik er vóór het fietsen een vlecht van maak, deze dan door de bilnaad trek, koersbroek erover heen, en voila: fietsen maar.
Ja, da weet ik toch nie !!
Moet je eens harsen...ahahaha...
P>S> bij vrouwen is een kaal geschoren .... net een diepvrieskip......moet je maar een kijken bij de lokale supermarkt. ...
Gewoon scheren om de dag , lekker fris en niet de kou in.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- borgmonster
- Forum-lid
en .
Volgens mij loopt deze discussie uit de hand.
Volgens mij loopt deze discussie uit de hand.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 14 Mei 2007
Wat een BRILJANT topic is dit geworden! Ik dacht even dat ik het verkeerde topic voor me had, maar het was toch echt het schaamhaar topic dat uitliep op een discussie over golfballen en vliegtuigvleugels...
Tsja....
We kwamen er op door een opmerking dat het met haar op je benen airodynamischer is dan zonder....! Logisch vervolg naar de vliegtuigvleugel....................( toch??)
Wat een BRILJANT topic is dit geworden! Ik dacht even dat ik het verkeerde topic voor me had, maar het was toch echt het schaamhaar topic dat uitliep op een discussie over golfballen en vliegtuigvleugels...
Tsja....
We kwamen er op door een opmerking dat het met haar op je benen airodynamischer is dan zonder....! Logisch vervolg naar de vliegtuigvleugel....................( toch??)
ok ff back to topic, sinds jaar rijdt ik rond met kale kloten en vooral bij warm weer is dit stukken lekkerder dan veel shag op de zak want dit gaat nogal irriteren. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe erg dit jeukte bij de extreem warme editie van LBL in augustus 2003
RR
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en wat heeft vrouwlief liever: kaal of met haar?