Quoten: Origineel geplaatst door Gijs Lokker op 30 Oktober 2005Quote: Origineel geplaatst door delsol op 30 Oktober 2005
dat gevoel heb ik met TREK mooie fietsen voor de rest spreekt het merk me niet aan.update record shifters+chorus derailleurs gemonteerd komt de fiets op 7,002 kg.
Begrijp me niet verkeerd maar 7 kilo is wel erg licht met deze opzet. Je frame is natuurlijk wel maatje smurf
Ik zie dat jij op je stuur en pen ook nog wat kunt winnen. Mij lijkt 7 kilo wat laag voor deze opzet. Ik kan natuurlijk helemaal fout zitten natuurlijk maar mijn ervaring met een ML3 is dat ik hem niet zo licht kreeg. De framemaat was wel wat groter maar dat scheelt geen halve kilo.
is het gewicht gewogen of opgeteld? en als het opgeteld is via weightweenies of gewoon fabrieksopgave? en je kan ook dingen vergeten zijn als kabels vet stuurlint en dat soort kleine dingen. de 7 kilo is moeilijk te halen met die fiets.
Bedoel je nu mijn Bianchi 928 Carbon L of de Bianchi op de foto hierboven? Neem aan de laatste want die van mij hangt vaak aan verschillende weegschalen