daniel1975
20 okt 2006 23:58
Ik ook, was weer leuk! Mooi speelgoed gezien, ook minder mooi. Mooie stands: Pinarello/Opera, Specialized, Orbea. Tegenvallende stands: Campa (slecht toegankelijk, te gesloten), Scott (had meer mooie fietsen verwacht daar), Cube (werkelijk alle modellen stonden er op elkaar geplakt). Leuke quote van de Veltec man bij de Look 595: "die Beartrap (alternatief systeem om je vork vast te zetten in je balhoofhoord) zou ik persoonlijk zo snel mogelijk vervangen voor een carbon-plug". Eigenlijk best belachelijk. Koop je een frame van >€3000,- en dan werkt het systeem niet Leuke opvallendheden: - Meerdere merken hebben een kleurenschema wat geinspireerd is door de Caisse Espagne kleuren van Pinarello Paris. - Bij de dure showfietsen van verschillende merken met hoge carbonvelgen is de Bora Ultra duidelijk favoriet. - SRAM Force wordt er goed ingepust, veel fietsen gezien met die groep. Nog een paar minuutjes getaxed op een fiets met de Forcegroep. Schakelt snel en heel vertrouwd, je hoeft absoluut niet na te denken. Handgrepen liggen goed in de hand. Enige nadeel vind ik de hoekige lijnen en de grove afwerking (grote naden enzo) van de shifters. Kortom, paar puur prima vermaakt! Colaatje gehad van Casran, Bike1Add gezien, AM-CF, Wesley, Rolandt...
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!