bonnet op de steilere stukken met 39-26... Ik was toen niet zo bezig met tijden, achteraf gezien jammer, want dan heb je ook geen enkel referentiepunt... Tijden vind ik trouwens ook van ondergeschikt belang hoor, zeker met 'n 1e echte cyclosportieve wedstrijd.
spietpriet. HET rondje vanuit barcelonette is toch via de col de la cayolle (heel mooi), de col des champs en de col d'allos terug naar barcelonette. Eigenlijk een soort mini marmotje :p Verder is de col de vars ook te beklimmen (zelf niet gedaan) en natuurlijk de bonette, die MOET je gewoon gedaan hebben. Je hebt ook nog een col richting italie, maar die ligt aan de rode D900, een lelijke en drukke weg. Ik weet niet of je dat moet willen. Verder is het daar moeilijk rondjes maken
Eventueel zou je misschien nog een rondje langs lac de serre-pocon en embrun kunen doen, om dan via de col de vars (noordkant) terug naar barcelonette te fietsen. Maar dat lijkt me wel een heeeeeele lange tocht.
Ik zie wel een overvloed van kleine zwarte stippellijntjes, wat betekent dat je er geweldig moet kunnen mountainbiken. Col de parpaillon (2788m) schijnt echt geweldig te zijn... maar wel onverhard. lees dit verslag maar:
http://members.home.nl/jan.moes/col%20d ... aillon.htm (even de volledige link kopieeren)