Optico schreef: Ik bedoel dit denigrerend!!
Hoi,
Kleine typo hier toch?
Zorro
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Master B schreef:Idd...wederom prachtige foto's en fiets. Die fiets was zelfs nog perfect geweest als er strontvlieg op stond ipv TS-Bikes. Waren daar ook mensen die daar ff je fiets hebben bewonderd?
Alu back on top...
Master B schreef:Dat moet je altijd goed doen natuurlijk.
Ik denk dat dat vooral komt door de Red groep, die heeft nu nog een echte flashy factor waar mensen tegen zeggen: oh das nieuw, ff kijke...
frederic david schreef:Ik begrijp dat je je benadeeld voelt Maurice, maar da's nog geen reden om op elke post die ik plaats (ik had trouwens in m'n eerste post gezegd dat ik foto's uit Frankrijk zou posten) een truckje kritiek te storten...
Ik heb geen enkel belang bij de zaak TS-bikes, heb tot dus ver de enige fiets met de betreffende naam op, en ben er gewoon trots op... Dat mag toch nog denk ik ?
Het valt me trouwens ook op dat andere forumgebruikers niet op hun dokker krijgen wanneer ze een fiets van een huismerk posten...
Jammer dat je zo'n denkwijze hanteert !
frederic david schreef:Rene schreef:En hoe bevallen de wielen je , zijn ze stijf genoeg ?
Absoluut tevreden !
Super bergop & ongelofelijk snel bergaf.
Ook qua remkracht zeker in orde !
Optico schreef:Ziet er goed uit!
Ik kan zo snel niet inschatten hoe "high-tech" het frame is maar het doet mij een beetje aan als, super-onderdelen op een "standaard"-frame. Ik bedoel dit denigrerend!!, het ziet er schitterd uit maar het gevoel bekruipt me dat het niet helemaal klopt met elkaar.
Veel plezier ermee,
Ik snap je redenering... maar na een jaar met een carbon frame (Viper) te hebben gereden ben ik gewoon teruggekeerd naar alu omdat ik
1) me veel veiliger voel op de fiets - kader is toen gebroken
2) de fiets in het algemeen stijver aanvoelt.