Ervaringen met Zoran van Bikexperto
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Waarom niet gewoon ouderwets:
mob. 06-42344269
Tel. 0592-315142
mob. 06-42344269
Tel. 0592-315142
What makes the boat go faster?
C. Zaballa schreef: Maar een mail van een gewone hotmail-account zal toch niet in de spam-folder eindigen?
Hoi,
Daar zou ik niet zomaar van uitgaan. Ik gebruik Outlook 2007 en word er soms dol van.
Twee emails van dezelfde klant, zelfde afzender email adres. Eentje komt in mijn Inbox en eentje in mijn Junk.
Ik kan echt geen pijl trekken op hoe Outlook dit doet. Zelfs al heb ik al eerder een email naar een persoon gestuurd dan nog komen sommige antwoorden in mijn Junk Folder en sommige in mijn Inbox.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb zojuist ook een mailtje naar Zoran gestuurd, ik wil misschien een setje door hem laten bouwen bestaande uit 2 x Niobium 270 velgen, 20/24 CX Ray spaken en DT Swiss 240s naven.
Maar ik wil graag de naven zelf leveren, heb het hem ook al gevraagd, maar heeft iemand hier dat al eens eerder gedaan?
Maar ik wil graag de naven zelf leveren, heb het hem ook al gevraagd, maar heeft iemand hier dat al eens eerder gedaan?
Rufio schreef:Maar ik wil graag de naven zelf leveren, heb het hem ook al gevraagd, maar heeft iemand hier dat al eens eerder gedaan?
Heb ook zelf de naven geleverd voor de wielen voor mijn singlespeed. Was geen probleem, maar hij berekent wel een andere marge in de totale prijs dan wanneer hij alle onderdelen van het wiel zelf levert.
EM schreef:Rufio schreef:Maar ik wil graag de naven zelf leveren, heb het hem ook al gevraagd, maar heeft iemand hier dat al eens eerder gedaan?
Heb ook zelf de naven geleverd voor de wielen voor mijn singlespeed. Was geen probleem, maar hij berekent wel een andere marge in de totale prijs dan wanneer hij alle onderdelen van het wiel zelf levert.
geen probleem, hij heeft mijn naven perfect ingespaakt. van die marge weet ik t niet. was redelijk snel geregeld.
-
campasuper
- Forum-lid
skimons schreef:EM schreef:Rufio schreef:Maar ik wil graag de naven zelf leveren, heb het hem ook al gevraagd, maar heeft iemand hier dat al eens eerder gedaan?
geen probleem, hij heeft mijn naven perfect ingespaakt. van die marge weet ik t niet. was redelijk snel geregeld.
Dat kan ik wel begrijpen.
Als je de naven erbij koopt kan daar weer iets aan verdient worden en kan de marge weer ietgs lager.
Ergens iets aan verdienen is niets mis mee, overigens.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- Supergrover
- Forum-lid HC
Stephan68 schreef:Ga morgen mijn door Zoran gespaakte Rigida DP18's aan een eerste testrit onderwerpen.
laat ff een fotootje zien van je wielen Stephan....