Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
DeletedUser02
22 okt 2009 19:13
Bedankt voor de link, ziet er allemaal best betaalbaar uit. Weet je misschien ook of de Pro Zero ruim valt? Bij de Pro Warm staat dat ze zeer groot vallen. Mijn normale jersey maat is XL en dat zit perfect.
-
waterman
- Forum-lid
waterman
22 okt 2009 20:14
Niklas2 schreef:Ik heb een lekkere warme craft met lange mouwen en hoge kraag. Zit zeker lekker, helemaal top. Maar ik merk wel dat de meurfactor van dit shirt sterk toeneemt met de ouderdom. En ja, ik was het shirt telkens na gebruik (geen wijziging in wasprogramma of wasmiddel over de jaren).
Het moment van duidelijk waarneembare stank komt nu toch al gauw binnen enkele minuten na het stoppen van de inspanning, waar ik (toen het shirt nog relatief nieuw was) eerst op mijn gemakje na het mtb-en een uurtje kon relaxen zonder dat ik een uur in de wind stonk.
wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn denk je? Heeft zo een shirt ook
aanvankelijk een anti bacterieele werking ( lijkt me sterk maar kan ) dat
na verloop van tijd niet voldoende werkt, of het zweet word niet zo goed meer
afgevoerd of het shirt ventileert minder na een x aantal wasbeurten?
-
rezne
- Forum-lid
rezne
22 okt 2009 21:12
Ze adverteren op hun site (
www.craft-usa.com) niet met anti-bacteriële werking. Ik heb hier ook wat Ultima en Odlo ondershirts liggen en met name de Ultima's ruiken veel minder.
Maar what the heck: na training en/of wedstrijd gewoon in de was. Meuren doen ze uiteindelijk allemaal.
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
22 okt 2009 22:02
adu schreef:-Divo- schreef:
(..) Ik ben gewoon iemand met visie en een hoop ideeen en ik vind dit forum werkelijk ondermaats. (..)
Zo, zo, ik begrijp dat ik met een visionair te maken heb ... Als je nou zo'n visionair bent en zulke goede ideeën hebt, waarom breng je ze dan niet in de praktijk? Fijn zelf een website maken, dat kun je uiteraard onwijs goed, en daar alle geweldige ideeën die je hebt op zetten. Ik weet zeker dat er ontzettend veel mensen zijn die daarop zitten te wachten. Kun je vervolgens ook nog eens iedereen eruit moderaten die het niet met je eens zijn. Maar ja, dat hoeft natuurlijk niet, stel je toch eens voor ... het niet eens zijn met zo'n ziener! Nee hoor, dat zal echt niet voorkomen. Probeer het eens, ik denk echt dat er een grote toekomst voor je in het verschiet ligt!
Samengevat bevalt dit forum je kennelijk niet. Als je dan merkt dat er toch niets wordt gedaan met je opmerkingen, waarom dan blijven hangen in het geklaag? Waarschijnlijk omdat je het allemaal veel te leuk vindt, al die reacties (lees: aandacht) die je dan krijgt ...
Sorry, weer off topic gegaan, maar ja, ik heb dan ook een "uitdager" van formaat, een visionair!
Vriendelijke groeten van deze ondermaatse Agu plebejer, die niet in staat is iets fatsoenlijks aan te schaffen.
Weer een heel volwassen antwoord adu, jij weet de sfeer te bepalen. . . .
-
rezne
- Forum-lid
rezne
22 okt 2009 22:09
Nou wie gunt wie het laatste woord in deze discussie? :rolleye:
-
moustache
- Forum-lid
moustache
22 okt 2009 22:35
Rezne schreef:Nou wie gunt wie het laatste woord in deze discussie? :rolleye:
Een mod die dit topic sluit denk ik.
-
eelcoz
eelcoz
22 okt 2009 22:37
Moustache schreef:Rezne schreef:Nou wie gunt wie het laatste woord in deze discussie? :rolleye:
Nog geen tijd voor cola en chips?;)
-
moustache
- Forum-lid
moustache
22 okt 2009 22:38
eelcoz schreef:Moustache schreef:Rezne schreef:Nou wie gunt wie het laatste woord in deze discussie? :rolleye:
Het is bier en borrelnoten geworden vanavond. Let the games begin!
-
patmaessen
- Forum-lid
patmaessen
22 okt 2009 22:44
OK dan, ik vind Craft inderdaad een stuk lekkerder zitten dan Agu en nog beter dan een onderhemdje van de hema

-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
22 okt 2009 22:49
Moustache schreef:eelcoz schreef:Moustache schreef:
Het is bier en borrelnoten geworden vanavond. Let the games begin!
Heb net de ships en cola in huis gehaald!
Zo eerst even film kijken en als de discussie dan al gaande is brand ik helemaal los (van die lekkere hete ships

)
-
moustache
- Forum-lid
moustache
22 okt 2009 22:51
Waar blijven de 2 hoofdrolspelers?
Adu in the red corner, -Divo- in the blue corner.
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
22 okt 2009 22:53
blue? dacht ik...
Denk dat -Divo- zijn koe aan het melken is...