Wie verleidt me tot Campagnolo?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een kolder. Hard leren fietsen is goedkoper dan heel mooi fietsen 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Voor iemand die al 30 jaar puur met buiscommandeurs rijdt en misschien een 2e nieuwe fiets overweegt: bij Shimano knikken me te snel de remhendels naar binnen bij het remmen of in de grepen staand, bij Campa voelt me het op-schakelen wat labieler aan... Shimano schakelt wel lichter, maar om de haverklap schakel ik wel b.v. van buitenblad-licht naar binnenblad-zwaar en dat gaat bij de italianen sneller... m.a.w. ik ben er nog niet uit, maar als "Shimano-er" gaat nu mijn voorkeur toch naar Campa (Chorus)...
kauw vot schreef:Voor iemand die al 30 jaar puur met buiscommandeurs rijdt en misschien een 2e nieuwe fiets overweegt: bij Shimano knikken me te snel de remhendels naar binnen bij het remmen of in de grepen staand, bij Campa voelt me het op-schakelen wat labieler aan... Shimano schakelt wel lichter, maar om de haverklap schakel ik wel b.v. van buitenblad-licht naar binnenblad-zwaar en dat gaat bij de italianen sneller... m.a.w. ik ben er nog niet uit, maar als "Shimano-er" gaat nu mijn voorkeur toch naar Campa (Chorus)...
heb deze (chorus) en kan je alleen maar zeggen : doen!!!, beste campa man in wording