Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Wie verleidt me tot Campagnolo?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 jan 2010 22:30

Wat een kolder. Hard leren fietsen is goedkoper dan heel mooi fietsen ;-)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 28 jan 2010 12:43

Daniel1975 schreef:Wat een kolder. Hard leren fietsen is goedkoper dan heel mooi fietsen ;-)

Ik had er ook een smiley in moeten plakken............:p
Twitter: @rbruijns

kauwvot
Forum-lid

Gebruikersavatar kauwvot 29 jan 2010 01:51

Voor iemand die al 30 jaar puur met buiscommandeurs rijdt en misschien een 2e nieuwe fiets overweegt: bij Shimano knikken me te snel de remhendels naar binnen bij het remmen of in de grepen staand, bij Campa voelt me het op-schakelen wat labieler aan... Shimano schakelt wel lichter, maar om de haverklap schakel ik wel b.v. van buitenblad-licht naar binnenblad-zwaar en dat gaat bij de italianen sneller... m.a.w. ik ben er nog niet uit, maar als "Shimano-er" gaat nu mijn voorkeur toch naar Campa (Chorus)...

bvc
Forum-lid

bvc 31 jan 2010 19:00

kauw vot schreef:Voor iemand die al 30 jaar puur met buiscommandeurs rijdt en misschien een 2e nieuwe fiets overweegt: bij Shimano knikken me te snel de remhendels naar binnen bij het remmen of in de grepen staand, bij Campa voelt me het op-schakelen wat labieler aan... Shimano schakelt wel lichter, maar om de haverklap schakel ik wel b.v. van buitenblad-licht naar binnenblad-zwaar en dat gaat bij de italianen sneller... m.a.w. ik ben er nog niet uit, maar als "Shimano-er" gaat nu mijn voorkeur toch naar Campa (Chorus)...

heb deze (chorus) en kan je alleen maar zeggen : doen!!!, beste campa man in wording :)

Plaats reactie