Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

auto waar fiets in past

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 29 jan 2010 10:38

[quote="Daniel1975"]@herera: het leasebudget was maar 840,-.... Je dwaalt af :D[/quote]

Leasebudget?? Heb al mijn zwarte geld erin gestoken! Had dus ook net niet genoeg om er een Dogma 60.1 met Campa er achterop te hangen :(;)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

guser
Forum-lid

guser 29 jan 2010 11:19

is dat dezelfde ferrari uit die reclame met een aanhanger vol melkbussen erachter?

jibb
Forum-lid

jibb 29 jan 2010 13:30

Persoonlijk zou ik de megane uit je lijstje schrappen. Dit is net een nieuw model op de markt en Renault staat bekend om de kinderziektes bij nieuwe modellen.

Collega van mij heeft een nieuwe megane en heeft niks anders dan electrische storingen. Is het niet het motormangement, de inspuiting of de centrale deurvergrendeling dan is het wel de radio, de automatische stoelinstelling of de toeter. Ja de toeter, dit ding is bij renault ook electrisch geregeld.

Onlangs heeft hij de volledige kabelboom moeten vervangen wegens een storing in de inspuiting. Auto reed er niet minder om maar de onboard computer bleef foutmeldingen in het dashboard geven.
Dat is geen geel! Dit is geel!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jan 2010 13:46

Bij Renault zijn de problemen volgens mij niet alleen bij nieuwe modellen, de auto's zijn gewoon niet betrouwbaar. De Franse zijn schijnbaar niet zo goed met elektronica.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tarzander
Forum-lid

tarzander 29 jan 2010 13:52

Welk merk heeft tegenwoordig geen elektrische claxon dan? Trabant?!

Maar je hebt zeker gelijk dat Renault altijd enorme moeite heeft met kinderziektes.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

marsman
Forum-lid

marsman 29 jan 2010 13:54

Renault is inderdaad niet altijd even best geweest, de vorige Laguna is echt de meest onbetrouwbare auto ooit gemaakt met veel problemen met de turbo en uiteraard de electra. Maar als leaserijder maakt dat eigenlijk geen fluit uit, behalve dat je gek wordt van de ritjes naar de garage om wederom een storing te laten verhelpen.

Maar even on topic, deze week de Skoda Suberb Station gezien. Ongelofelijk hoe groot deze auto is!!!!! Met 850 Euro in de basisvariant waarschijnlijk wel haarbaar, maar wat wat eigen bijdrage in een betere variant echt de ruimtetopper in leaseland!!
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

trekshack
Forum-lid

trekshack 14 feb 2010 14:11

Mogelijk iets duurder maar wel met veel klasse en plaats: Mercedes E-klasse break.
Een E220cdi is perfect om te leasen
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 14 feb 2010 14:24

[quote="Amclassic-fan"]Bij Renault zijn de problemen volgens mij niet alleen bij nieuwe modellen, de auto's zijn gewoon niet betrouwbaar. De Franse zijn schijnbaar niet zo goed met elektronica.[/quote]

Dat is een understatement..

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 14 feb 2010 17:45

[quote="Amclassic-fan"]Bij Renault zijn de problemen volgens mij niet alleen bij nieuwe modellen, de auto's zijn gewoon niet betrouwbaar. De Franse zijn schijnbaar niet zo goed met elektronica.[/quote]

Onjuist. Je baseert je niet op de actualiteit, maar op een algemeen beeld uit het verleden. Dat extrapoleer je naar nu. Als iemand nu een nieuwe Renault koopt, is ie niet slecht af (qua betrouwbaarheid dan).

De laatste jaren heeft Renault namelijk het roer omgegooid en boekt nette resultaten op het gebied van betrouwbaarheid.

http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... wbaar.html

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 14 feb 2010 18:22

Nou.... Dan leef ik in het verleden wasrschijnlijk :)

tinn
Forum-lid

tinn 14 feb 2010 19:00

Iemand hier al bekend met de nieuwe VW Polo? Het nw model is weer een maatje groter geworden en ik ben benieuwd of er een fiets in de kofferbak past (met neergeklapte achterbank). Zal wel een wiel uit moeten maar het lijkt me dat het dan toch moet lukken. Iemand?
Oh ja en de nieuwe Bluemotion versie is vriendelijk geprijsd, zuinig en je betaalt geen wegenbelasting.

NB: voor mij geen leasegedoe...gewoon zelf betalen.

[img=http://www.motorward.com/wp-content/ima ... Motion.jpg]
Leef! Fiets!

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 14 feb 2010 19:44

@Tinn,

Ik heb een polo gereden. 6 jaar geleden was die nog nieuw en die is dus iets kleiner dan de huidige Polo. Daar in passen (met neer geklapte achterbank):

- twee fietsen (alleen de voorwielen eruit halen).
- twee grote weekendtassen

En karren maar,...... op weg naar de Franse Alpen
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie