Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Tijgerbalsem - handig of beter iets anders?

foosho
Forum-lid

foosho 31 jan 2010 17:45

[quote="superrose"]lol[/quote]
Zinnige reactie.. :rolleye:

Ik weet niet wie er gelijk heeft van jullie beiden, maar buiten jouw positieve verhaal (dat ik niet wil bagatelliseren) zouden wat (simpel uit te voeren) onderzoeken en/of fysiologische uitleg je case veel sterker maken, dat is precies wat er mist.

perik
Forum-lid

perik 31 jan 2010 17:52

AmClassicfan, ja goed. In je estetische argumenten ga ik wel mee. Hoewel ik denk dat in de echte wereld heel anders wordt aangekeken tegen kereltjes van 60kg met geschoren benen ;).

[quote="Daniel1975"]Heel bijzonder....

[kritische modus]als het zo goed is, waarom is het dan nog niet opgepakt door de grote commercielen op deze aardkloot? Born bijv.[/kritische modus][/quote]

Als er één merk is dat een hoop onzin verkoopt is het Born wel. Je bent hier wel erg selectief in je scepsis.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 18:09

[quote="Foosho"][quote="superrose"]lol[/quote]
Zinnige reactie.. :rolleye:

Ik weet niet wie er gelijk heeft van jullie beiden, maar buiten jouw positieve verhaal (dat ik niet wil bagatelliseren) zouden wat (simpel uit te voeren) onderzoeken en/of fysiologische uitleg je case veel sterker maken, dat is precies wat er mist.[/quote]

lol ja, want ik vind het schattig hoe je aan mij gaat uitleggen hoe wetenschappelijk onderzoek te doen.
Beetje hetzelfde als aan een kok uit te leggen hoe die koken moet :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 31 jan 2010 18:13

Klaarblijkelijk is dat nodig. Rose heeft gelijk.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

foosho
Forum-lid

foosho 31 jan 2010 18:16

ow, op die manier :)

Ok, dan mis ik het verdere nut (de angel?) van de discussie geloof ik ;).
't Is jouw ervaring - prima, wetenschappelijk niet bewezen - prima, sommige mensen zullen hier (dus) scepsis over hebben - prima, ieder doet er mee wat ie wil - prima.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jan 2010 18:16

Het begint wel hilarisch te worden, er is 1 iemand die totaal geen argumenten heeft en toch iedereen probeert de les te lezen.

Maar goed iemand die geen waarde hecht aan medisch/biologisch wetenschappelijk onderzoek kan ik toch eigenlijk niet serieus nemen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 20:32

Joh Mark, hoe kan ik het toch uitleggen.... Het boeit mij totaal niets of het wetenschappelijk bewezen kan worden of iets werkt, ik deel mijn ervaring met een product asl antwoord op een vraag en ach voor mij is het niet zo hard nodig om te weten wat er wel en niet werkt volgens de wetenschap in deze, daar ik heel tevereden ben met het door mij gebruikte product. Jij bent de persoon die er zo'n punt van maakt dat het wetenschappelijk niet aantoonbaar is.
Vervolgens maak je er een punt van dat ik niet met argumenten kom. Ja ik probeer dan ook niet jou te overtuigen van de werking van dit product. Echter jij probeert mij van jouw gelijk in deze te overtuigen en ik verveel me een beetje en vind het leuk om daar tegen in te gaan, daar er zioveel gaten in het door jou gepresenteerde zit. Ik vraag om bronnen en die kan je niet bieden, of je bent niet bereidwillig deze te bieden. Dan zijn we toch klaar.
Het is jammer dat je telkens bij veel onderwerpen op dit forum een alwetend persoon probeert uit te hangen, ik ben ervan ovewrtuigd dat als je het iets anders brengt je veel verder zou komen, een discussie hoeft geen strijd te zijn.
Blijf het proberen, je vind je vorm wel :)

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 31 jan 2010 20:54

[quote="superrose"]Joh Mark, hoe kan ik het toch uitleggen.... Het boeit mij totaal niets of het wetenschappelijk bewezen kan worden of iets werkt, ik deel mijn ervaring met een product asl antwoord op een vraag en ach voor mij is het niet zo hard nodig om te weten wat er wel en niet werkt volgens de wetenschap in deze, daar ik heel tevereden ben met het door mij gebruikte product. Jij bent de persoon die er zo'n punt van maakt dat het wetenschappelijk niet aantoonbaar is.
Vervolgens maak je er een punt van dat ik niet met argumenten kom. Ja ik probeer dan ook niet jou te overtuigen van de werking van dit product. Echter jij probeert mij van jouw gelijk in deze te overtuigen en ik verveel me een beetje en vind het leuk om daar tegen in te gaan, daar er zioveel gaten in het door jou gepresenteerde zit. Ik vraag om bronnen en die kan je niet bieden, of je bent niet bereidwillig deze te bieden. Dan zijn we toch klaar.
Het is jammer dat je telkens bij veel onderwerpen op dit forum een alwetend persoon probeert uit te hangen, ik ben ervan ovewrtuigd dat als je het iets anders brengt je veel verder zou komen, een discussie hoeft geen strijd te zijn.
Blijf het proberen, je vind je vorm wel :)[/quote]

@Superrose,

Over het punt missen gesproken. Wie begon nu met de witte Ganzen.
Ja, Mark wil iets aantoonbaars zien en geen geblaat in de ruimte.

Jij HEBT geen gelijk aangezien er niets bewezen is. Wat is de theorie dat het zou werken dan?

Als je die theorie niet hebt dan is het dus subjectief geblaat. Niemand probeert hier zijn gelijk te halen buiten jouw persoon.
We zeggen alleen dat er geen (wetenschappelijk) bewijs is.

Afgezien van empirische vaststelling is er dan nog de eventuele theorie die schort en welke jouw subjectieve bevinding zou kunnen ondersteunen.

Rose, jouw perceptie van Mark is net zoals de rest op dit Topic. Je vermoedt!!!

Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 20:57

is goed

perik
Forum-lid

perik 31 jan 2010 21:00

Subjectief geblaat is toch juist de essentie van dit forum? ;)

rubenio
Forum-lid

rubenio 31 jan 2010 21:02

Aan de signature van Amclassic-fan lijkt het mij logisch dat jullie er niet uit gaan komen.
Bij zowel Amclassic als superrose vindt ik de ingenomen stelling begrijpelijk. Zelf ben ik ook heel erg wetenschappelijk ingesteld, maar als er producten zijn waar door mensen persoonlijk erg tevreden op wordt gereageerd doe ik dat niet als onzin af. Mogelijk komt er op lange termijn nog een wetenschappelijke onderbouwing waardoor iets weer in een ander perspectief zijn.
Amclassic legt vrij duidelijk zijn manier van redeneren bloot die toch wel erg aannemlijk is.
Desondanks moet er ruimte zijn voor andere meningen en zouden die niet direct als onzin aangemerkt moeten worden.

Topic hoeft geen slotje op , ervaringen zijn welkom, en nuancerende reacties ook. Op die manier kan de geinteresseerde zelf bepalen wat die met de informatie doet.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 31 jan 2010 21:07

Tuurlijk. Maar dat houdt niet in dat je er niet tegen in mag gaan en om argumentatie mag vragen.
Op het einde is het dan aan de persoon om er mee akkoord te gaan of niet. Het zou een saaie wereld zijn als we het allemaal altijd met elkaar eens zouden zijn.

Een discussie mag voor wat mij betreft ook best wel 'hard' zijn. Soms zijn echter quotes noodzakelijk waardoor het lijkt alsof er op de persoon gespeeld wordt.

Die quotes zijn echter noodzakelijk om dingen niet uit verband te trekken en het leesbaar te houden.

Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie