Het dopingtopic 2.0
als je bedoelt hun goede prestaties, tja dan zijn we uitgepraat denk ik, dan zijn we beter dat we vragen om iedere winnaar van een koers onmiddellijk te schorsen. Als je al geen koers meer moogt winnen ( in het geval Vanendert 1 koers dan nog en dan nog weggegeven door de favorieten).
Dan zie ik in 't vervolg naar het darts, en daar nen je dan ook nog niet zeker.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Kom op Fiedo, als je je ogen sluit voor het topjaar van Gilbert dan wil je dingen niet zien. Je posts zijn altijd verstandig genoeg dat ook jij inziet dat het op z'n minst zeeeeeer verdacht is.
En ik denk dat heel NL wel inziet dat Boogie niet slim bezig is en alles wijst op schuld. Waar de meesten hier moeite mee hebben is het feit dat hier in NL de laatste steen boven moet komen en in heel veel andere landen de boel met de mantel der liefde wordt bedekt.
Waarbij overigens mijn persoonlijk grootste frustratie nog het feit is dat andere sporten niet genoemd worden in het fuentesdoofpotproces.
En ik denk dat heel NL wel inziet dat Boogie niet slim bezig is en alles wijst op schuld. Waar de meesten hier moeite mee hebben is het feit dat hier in NL de laatste steen boven moet komen en in heel veel andere landen de boel met de mantel der liefde wordt bedekt.
Waarbij overigens mijn persoonlijk grootste frustratie nog het feit is dat andere sporten niet genoemd worden in het fuentesdoofpotproces.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
elefantino
- Forum-lid
We hebben toch laatst hier die hele artsen-discussie ook al gevoerd (Ibarguren die in 2011 bij Lotto zat, en in 2012 bij QS), plus het feit dat zo ontzettend overheersen als bijv. Gilbert in 2011 en QS in 2012 per definitie verdacht is. Het verleden heeft altijd weer uitgewezen dat helaas in het wielrennen geldt: If it's too good to be true....fiedoo schreef:als je bedoelt hun goede prestaties, tja dan zijn we uitgepraat denk ik, dan zijn we beter dat we vragen om iedere winnaar van een koers onmiddellijk te schorsen. Als je al geen koers meer moogt winnen ( in het geval Vanendert 1 koers dan nog en dan nog weggegeven door de favorieten).
Misschien zijn de renners ook wel betaald met woekerpolissen.Pina aqua schreef:Tja, is weer eens iets anders, meestal voelen de burgers zich door de bank bekocht.ever schreef:Ach gut, de Rabobank CEO voelt zich bedrogen... http://nos.nl/video/479360-bekocht-misl ... ouden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar als sponsor wel een podiumplaats in de tour eisen... iets met boter en hoofd...
Niks voor niks zou je dat kunnen noemen.
Zij is ook tegen
Yeah... Wij moeten met zn allen maar geloven dat een organisatie als Rabo wordt geleid door een stelletje wereldvreemde simpelen van geest... Het is een geluk bij een ongeluk voor die sukkelaars dat het stoppen met sponsoring (om de "gekende redenen") met een jaar waar 3000 mensen hun baan kwijtraken... Hoe moet het wielrennen geloofwaardig worden als de geldschieters een dergelijke komedie opvoeren?
Akkoord wat Gilbert betreft: natuurlijk is wat Gilbert gepresteerd heeft in deze tijden en omwille van de niet onbesproken dokter + ook nog de heisa met het australisch dopingprodukt waarmee een ex-lottorenner ( naam ontsnapt mij) werd betrapt dat jaar verdacht en kan men op een forum zijn twijfels ventileren. Maar kan bvb een krant daarom openlijk iemand van doping gaan beschuldigen, of openlijk die persoon gaan verdacht maken en in sommige gevallen zelfs een soort van stalken gaan doen? Volgens mij zou dit meer dan een brug te ver zijn.daniel1975 schreef:Kom op Fiedo, als je je ogen sluit voor het topjaar van Gilbert dan wil je dingen niet zien. Je posts zijn altijd verstandig genoeg dat ook jij inziet dat het op z'n minst zeeeeeer verdacht is.
Maar wat Boogerd betreft: in het verleden heeft de pers in Belgie ook Museeuw niet gespaard omdat er, net zoals bij Boogerd nu, concrete beschuldigingen en meer dan gewone aanwijzingen waren.
Ik denk dat wie nu nog vals speelt toch vroeg of laat ook voor de bijl gaat, 't is een kwestie van tijd. Ik kijk in ieder geval uit naar de resultaten van Gilbert dit jaar.
Toch nog wat Boonen ( QS hierbuiten gelaten want die discussie hebben we al gehad), zijn resultaten en Ibarguren betreftt : denk in het jaar 2010 Cancellara weg en Boonen wint : de RVV en E3 prijs , hij eindigt tweede in MSR en vijfde in P-R. dus toch ook niet slecht bezig zonder Ibarguren. 2012 was een jaar zonder Cancellara , misschien zag er zijn erelijst van dat jaar heel wat minder uit met cancellara er bij.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik heb het al eerder gezegd: je vergeet 2011. De ploegen van Lefevre leven van het klassieke voorjaar, dan verdienen zij hun geld dan moeten ze winnen, maar de renners reden in 2010 en 2011 geen deuk in een pakje boter, op Nokere-Koerse en Gent-Wevelgem na ging geen enkele Vlaamse voorjaarskoers naar een QS renner. Ik heb je het lijstje al eens laten zien.fiedoo schreef:Toch nog wat Boonen ( QS hierbuiten gelaten want die discussie hebben we al gehad), zijn resultaten en Ibarguren betreftt : denk in het jaar 2010 Cancellara weg en Boonen wint : de RVV en E3 prijs , hij eindigt tweede in MSR en vijfde in P-R. dus toch ook niet slecht bezig zonder Ibarguren. 2012 was een jaar zonder Cancellara , misschien zag er zijn erelijst van dat jaar heel wat minder uit met cancellara er bij.
In 2005 won Boonen de E3, Vlaanderen en Roubaix.
In 2006 won Nuyens Kuurne en Boonen de E3, Vlaanderen en de Schelde (en Pozzato San Remo)
In 2007 won Boonen Kuurne, de E3 en Vlaanderen
In 2008 won De Jongh Kuurne, Devolder Vlaanderen en Boonen Roubaix
In 2009 won Boonen Kuurne en Roubaix, Devolder Vlaanderen en Van Impe Dwars door Vlaanderen
In 2010 won QS geen enkele Vlaamse voorjaarskoers
In 2011 won Boonen Wevelgem
En nee, tweede en vijfde dat is in de ogen van de sponsor, de ploegleider en het publiek gewoon niets, temeer daar die andere Belgische ploeg de show stal en daarmee alle positieve publiciteit opeiste. Er moest iets gebeuren en Ibarguren had duidelijke goud in handen. Hij werd aangetrokken en voila: in 2012 gaat vrijwel het hele Vlaamse voorjaar naar QS: Chicchi wint Nokere en Handzame, Terpstra Dwars door Vlaanderen, Boonen de E3, Wevelgem, Vlaanderen en Roubaix.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een misselijkmakend artikel/interview met Matschiner in het AD: boogie wordt met naam en toenaam genoemd, maar op de vraag of hij ook met voetballers werkte is het antwoord "Ja natuurlijk, maar ik ga niet op de details in". Bah, bah, bah.
Het is nauwelijks te ontkennen want de feiten liegen er niet om. Je moet wel een hele groot bord voor je kop hebben om niet in te zien dat QS met Ibarguren weer een nieuwe (doping) weg is ingeslagen. Je kunt ook niet anders verwachten van Lefevre en zijn grote, trouwe Italiaanse geldschieter.timo2.0 schreef:Ik heb het al eerder gezegd: je vergeet 2011. De ploegen van Lefevre leven van het klassieke voorjaar, dan verdienen zij hun geld dan moeten ze winnen, maar de renners reden in 2010 en 2011 geen deuk in een pakje boter, op Nokere-Koerse en Gent-Wevelgem na ging geen enkele Vlaamse voorjaarskoers naar een QS renner. Ik heb je het lijstje al eens laten zien.
In 2005 won Boonen de E3, Vlaanderen en Roubaix.
In 2006 won Nuyens Kuurne en Boonen de E3, Vlaanderen en de Schelde (en Pozzato San Remo)
In 2007 won Boonen Kuurne, de E3 en Vlaanderen
In 2008 won De Jongh Kuurne, Devolder Vlaanderen en Boonen Roubaix
In 2009 won Boonen Kuurne en Roubaix, Devolder Vlaanderen en Van Impe Dwars door Vlaanderen
In 2010 won QS geen enkele Vlaamse voorjaarskoers
In 2011 won Boonen Wevelgem
En nee, tweede en vijfde dat is in de ogen van de sponsor, de ploegleider en het publiek gewoon niets, temeer daar die andere Belgische ploeg de show stal en daarmee alle positieve publiciteit opeiste. Er moest iets gebeuren en Ibarguren had duidelijke goud in handen. Hij werd aangetrokken en voila: in 2012 gaat vrijwel het hele Vlaamse voorjaar naar QS: Chicchi wint Nokere en Handzame, Terpstra Dwars door Vlaanderen, Boonen de E3, Wevelgem, Vlaanderen en Roubaix.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik vroeg me ook al eerder af wat er te winnen is voor Matschiner? Heeft hij een hekel aan Boogerd of is er meer aan de hand?daniel1975 schreef:Wat een misselijkmakend artikel/interview met Matschiner in het AD: boogie wordt met naam en toenaam genoemd, maar op de vraag of hij ook met voetballers werkte is het antwoord "Ja natuurlijk, maar ik ga niet op de details in". Bah, bah, bah.
Natuurlijk was Boogerd dopingklant bij hem en het zal ook niet te lang meer duren voordat ook hij officieel gaat bekennen. "
Die vent van Rabobank was wel echt The limit. Wat een ontiegelijk oetl*l. Schijnheilig voor de Bühne verontwaardigd lopen doen terwijl ze wel resultaten eisten.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die vete met MB snap ik idd ook niet, maar dat eeuwige beschermen van andere sporten zit mij nog het meest dwars. Gebeurt werkelijk in alle onderzoeken.